Voyageur
Medlem
I Sverige finns Grundlagen och Jantelagen. Jantelagen har prioritet...![]()
Glöm inte sambolagen 50/50
I Sverige finns Grundlagen och Jantelagen. Jantelagen har prioritet...![]()
Bara i SAS egna lounger. I andra guldlounger får du bara gästa in en person.Har en något relaterad fråga.. Tänkte boka mig i business och resten av familjen i Go, det blir alltså två separata bokningar. Kan jag fortfarande gästa in min familj som EBG, eller krävs det att vi är på samma bokning?
Ny artikel på samma tema, kvalitetsjournalism
som illustreras med lyxmamman i Norwegian Premium Economy (!)
Mamman flyger första klass – lämnar barnen i ekonomiklass
Mum dumps her husband, nine-year-old daughter and son, four, in economy while she flies first class because 'the kids are too young to appreciate it'
Artikeln i The Sun nämner i alla fall "first class, business or premium economy". Mer än Expressen orkade skriva av...Ny artikel på samma tema, kvalitetsjournalism
Eller Gordon Ramsey (artikel från 2017)Ny artikel på samma tema, kvalitetsjournalism
Mamman flyger första klass – lämnar barnen i ekonomiklass
Mum dumps her husband, nine-year-old daughter and son, four, in economy while she flies first class because 'the kids are too young to appreciate it'
Helt enig! Hvorfor skal andre bry seg om hvordan andre flyr?Kan inte alla familjer få lägga upp sin resa som dem själva vill? En liten tanke bara![]()
Sluta larva dig! Vad skulle vi då bli upprörda över.Kan inte alla familjer få lägga upp sin resa som dem själva vill? En liten tanke bara![]()