Äe, hoppades faktiskt på att han skulle uppgradera så att jag kunde följa med in på Concorde Room. Sen fick jag dricka Johhnie Blue i First, som tyvärr smakade bränd skit.Osolidariskt helt klart.
Kan man inte adoptera en vuxen person som redan är uppfostrad?Haha du är ju varken min partner eller mitt barn![]()
Om man däremot åkte på gemensam semester där allt betalas privat skulle jag se det som uteslutet att åka i olika kabiner.
Så du menar att min sambo inte har respekt för mig för att jag åkte Y när hon åkte C?Jag förstår inte vad jantelagen har med denna frågeställning att göra. Det handlar ju om hur man behandlar sina familjemedlemmar inom familjen. Det handlar inte om någon avundsjuka utan om respekt för varandra.
Så du menar att min sambo inte har respekt för mig för att jag åkte Y när hon åkte C?
Det är väldigt lågt att sitta bakom ett tangentbord och döma människor man inte känner och inte ens har träffat.
Där kom pudeln. Din ursäkt godtas.Du behöver inte ta det så allvarligt, det är naturligtvis upp till er hur ni gör. Är familjemedlemmarna med på det hela är det väl Ok. Jag bara säger hur jag skulle ha gjort eller rättare sagt inte gjort. Men att påstå att det har något med jantelagen att göra håller jag inte med om, den handlar ju om avundsjuka.