Tror säkert att ingen blir gladare än ansvariga på SAS om folk lägger 48 000 poäng (24 000 + 24 000) på en tur och retur i ekonomiklass till USA.Snygg bugg! Innebär ju att det blir billigare att köpa två enkelresor eftersom felet inte inträffar vid bokning av tur&retur.
Tror säkert att ingen blir gladare än ansvariga på SAS om folk lägger 48 000 poäng (24 000 + 24 000) på en tur och retur i ekonomiklass till USA.
Låter helt klart som att det bara är indierna som testat detta...Finns en bugg för tvåklassflygningar också. Enkel i Plus blir halva priset... Så två enkla inom Skandinavien blir 2*9000 och är alltså billigare än t/r som kostar 20k. Helt obegripligt att man inte har tester som fångar upp det här...
Låter helt klart som man inte ska tala allt för högt om dettaFinns en bugg för tvåklassflygningar också. Enkel i Plus blir halva priset... Så två enkla inom Skandinavien blir 2*9000 och är alltså billigare än t/r som kostar 20k. Helt obegripligt att man inte har tester som fångar upp det här...
En annan fördel med detta är, att man kan boka om eller avboka (och få poängen tillbaka) hemresan om man gör ändring/avbokning senast dagen innan hemresan.Finns en bugg för tvåklassflygningar också. Enkel i Plus blir halva priset... Så två enkla inom Skandinavien blir 2*9000 och är alltså billigare än t/r som kostar 20k. Helt obegripligt att man inte har tester som fångar upp det här...
Det påminner mig om 500 poäng rabatten som man fick när man betalade skatterna med SAS Diners Club kortet.Det blir värre.... Jag har bokat KLR-FAE för 9K och har 12k kvar på kontot. Kan dock inte boka hemresan eftersom det står att jag inte har tillräckligt med poäng... Priset som visas är 9k men de har alltså duplicerat koden för prisberäkning och validatorn tycker att det kostar 18k. Den här funktionen är nog inte helt färdig....