Patrik Rosenlöv
Medlem
Ja poäng från flygresor brukar komma in samtidigt som dom kommer in på ditt EB konto
Oklart vad du menar?
Ja poäng från flygresor brukar komma in samtidigt som dom kommer in på ditt EB konto
Poängen från dina flygningar kommer in på Flypremium direkt när dom kommit in på ditt Eurobonus konto. Så svaret är ja på din fråga om dom kommer efter avslutad resa.Oklart vad du menar?
Poängen från dina flygningar kommer in på Flypremium direkt när dom kommit in på ditt Eurobonus konto. Så svaret är ja på din fråga om dom kommer efter avslutad resa.
Även om poängen inte kommer in direkt så bakdateras poängen till datum för flygningen. Mao är du säker så länge du får över 1500 poäng för flygningen.Jag ser nu att jag är 1500 poäng ifrån en gräns. Vilka alternativ har jag för att få in poäng snabbt?
Tänker mig att det jag handlar för hamnar på februari månad?
Åker till NY den 17 Jan, trillar poängen från flygningen in direkt efter avslutad resa?
Jag ser nu att jag är 1500 poäng ifrån en gräns. Vilka alternativ har jag för att få in poäng snabbt?
Tänker mig att det jag handlar för hamnar på februari månad?
Åker till NY den 17 Jan, trillar poängen från flygningen in direkt efter avslutad resa?
Allt jag handlar nu hamnar väl på februari månads poäng? Osäker på om jag klarar gränsen nästa månadSkaffa PointEarner om du inte har.
Allt jag handlar nu hamnar väl på februari månads poäng? Osäker på om jag klarar gränsen nästa månad![]()
Förstår inte syftet när resan löser det?Skaffa PointEarner om du inte har.
Förstår inte syftet när resan löser det?