SvenRikard
Medlem
Kan jag boka en resa nu i juli till LAX och sedan räkna med att UD kommer att förlänga deras avrådan och således få poäng för denna resa?
Vem tror du kan ge något meningsfullt svar på detta?Kan jag boka en resa nu i juli till LAX och sedan räkna med att UD kommer att förlänga deras avrådan och således få poäng för denna resa?
@Berglund kanske?![]()
Kan jag boka en resa nu i juli till LAX och sedan räkna med att UD kommer att förlänga deras avrådan och således få poäng för denna resa?
Tänkte samma ide för några timmar sen, men säger inte att den är smart![]()
Känns väl inte helt orimligt att flygbolagen även tittar på när man bokat biljetten, hos många bolag skiljer sig ju villkoren åt beroende på när man bokat. Om man bokar nu så borde man inse att det är med hög osäkerhet och där kompenserar ju många bolag det med generösare av- och ombokningsvillkor eller möjlighet till vouchers. Då skall man förmodligen inte räkna med ytterligare benefits.
Men ingen kan säga säkert nu, din gissning är lika god som någon annans.
Hur långt är ett snöre?Kan jag boka en resa nu i juli till LAX och sedan räkna med att UD kommer att förlänga deras avrådan och således få poäng för denna resa?