Senator
Moderator
En återinvestering till Bangkok linjen vore kanske inte helt fel. Är ju bortsett från alla semester resenärer och Asiens Hub. Annars tror jag på Boston, Miami eller Singapore.
Tyvärr tror jag Bangkok är dött..Svårt med lönsamhet..
En återinvestering till Bangkok linjen vore kanske inte helt fel. Är ju bortsett från alla semester resenärer och Asiens Hub. Annars tror jag på Boston, Miami eller Singapore.
Tyvärr har du nog rätt! Med den prisbild och kapacitet som ligger från Skandinavien dit så finns det nog andra rutter som har högre prio.. Ifall en ny rutt går till Asien innan USA tror jag på Incheon eller med mindre chans Singapore... Tror dock att SAS nästa rutt faller på Miami eller Boston...Tyvärr tror jag Bangkok är dött..Svårt med lönsamhet..
Runt Boston finns det olika viktiga industrier som utbildning, bio-tech, finans osv men vad är det för industri som finns runt Miami förutom turistnäring?Ifall en ny rutt går till Asien innan USA tror jag på Incheon eller med mindre chans Singapore... Tror dock att SAS nästa rutt faller på Miami eller Boston...
Miami är inte heller någon Star Alliance hubb. (i och för sig inte Boston heller men där kan man räkna med affärsresenärer)
Min poäng är just "Kan SAS tjäna pengar på linjen?"Det är inte Hong Kong heller, så frågan är om det är viktigt för SAS?