Senaste nytt

Fler affärsklasstolar på SAS Airbus A350?

Att posta en hel betald artikel här tycker jag inte att der räknas som god sed.
Vill du läsa mer betalar du helt enkelt.
Dessutom får citat endast göras i den omfattning som motiveras av ändamålet. Jag som betalar för tjänsten och därmed läst artikeln vet att det citat som listas i trådstarten är det som kan motiveras av ändamålet med den här forumtråden...
 
Dessutom får citat endast göras i den omfattning som motiveras av ändamålet. Jag som betalar för tjänsten och därmed läst artikeln vet att det citat som listas i trådstarten är det som kan motiveras av ändamålet med den här forumtråden...
Tack @Agö för den informationen, har alltid undrat hur mycket man får citera, om jag förstår så kan man inte heller ta en bild på en artikel i en tidning och lägga upp den? Beklagar att det blev OT i denna tråd.
 
Tack @Agö för den informationen, har alltid undrat hur mycket man får citera, om jag förstår så kan man inte heller ta en bild på en artikel i en tidning och lägga upp den? Beklagar att det blev OT i denna tråd.
Ta en bild är väl exakt samma sak ur det perspektivet. Olika teknik för att åstadkomma samma sak. Förutsatt att du inte tar den med så låg upplösning eller skärpa som gör att den inte går att läsa (då du i praktiken citerar rubriken, vilket är ok)
 
Det jag vet är att SAS tittar på vad det finns för nya stolar på marknaden och det är med andra ord inte säkert att det blir samma typ av stol ombord som de har nu. Det är ju alltid bra med enhetlighet ombord men det skadar inte att ligga i framkant heller vad det gäller nya hårdvara ombord.
 
Det jag vet är att SAS tittar på vad det finns för nya stolar på marknaden och det är med andra ord inte säkert att det blir samma typ av stol ombord som de har nu. Det är ju alltid bra med enhetlighet ombord men det skadar inte att ligga i framkant heller vad det gäller nya hårdvara ombord.
Xwb betyder ju extra bred. Får hoppas att de inte lockas att gå bort från att alla business stolar har aisle access.

Men jag undrar om det går att göra något intressant med plus i någon form av staggered (nej tack till fler stolar i bredd med nuvarande uppsättning, naturligtvis)
 
Jag tror de har samma seatconfig i business och plus (möjligen fler stolar) men att de tyvärr kommer att trycka in 9 stolar i bredd i ekonomi.
 
Jag tror de har samma seatconfig i business och plus (möjligen fler stolar) men att de tyvärr kommer att trycka in 9 stolar i bredd i ekonomi.
Det blir dock fortfarande väldigt mycket bättre än de som stoppar in 10 på 777, vilket ju verkar vara det nya som gäller för många bolag. 350 är ju bredare än 777. (däremot hade 9 i bredd på A330 varit illa)
 
Det blir dock fortfarande väldigt mycket bättre än de som stoppar in 10 på 777, vilket ju verkar vara det nya som gäller för många bolag. 350 är ju bredare än 777. (däremot hade 9 i bredd på A330 varit illa)
Sant. Men A350 är inte bredare än 777. Trippelsjuan är bredare.
 
Toppen