Senaste nytt

Flash Sale Asia-Pacific (40% off) börjar idag

Tokyo Bay & Odaiba är väl med? Ingen erfarenhet av någon av dessa men jag har sett att de är med på rean när jag sökt, OT tar gärna emot feedback om de är värda att besöka
Ja, det är de. Dock ligger de ju inte direkt centralt.

Hade behov av övernattning i samband med flight från HND och en mässa, och dessa två hotell fungerar därför inte för mig. Har tyvärr inte bott på dessa så kan inte ge någon hjälp!

Hong Kong Conrad råkar som sagt ha en helt annan kampanj. Blev dock två nätter där i alla fall i sommar.

Spanar på Conrad Bali men lyckas inte hitta några rum i kampanjen från juli och framåt. Någon som lyckas bättre?

EDIT: Hittade nu om man tittade som vanligt utan att gå via kampanjen.

Ja, det är de. Dock ligger de ju inte direkt centralt.

Hade behov av övernattning i samband med flight från HND och en mässa, och dessa två hotell fungerar därför inte för mig. Har tyvärr inte bott på dessa så kan inte ge någon hjälp!.

Conrad Tokyo är ju däremot med och med dessa kampanjpriser är en natt där prismässigt jämförbar med en natt på Hilton (Shinjuku). Hotellet är dessutom bättre. Conrad ligger även suveränt till från HND. Monorail + tio minuters promenad (alt. fem minuter taxi) = 30 min från dörr till dörr.

Conrad Tokyo är ju däremot med och med dessa kampanjpriser är en natt där prismässigt jämförbar med en natt på Hilton (Shinjuku). Hotellet är dessutom bättre. Conrad ligger även suveränt till från HND. Monorail + tio minuters promenad (alt. fem minuter taxi) = 30 min från dörr till dörr.
SPG hade också kampanj så blev Westin för 27k JPY.

Kastade bort en bokning på Hilton Tokyo Shinjuku (Jr Suite) och bokade Conrad Tokyo (King Suite) i början av juni. Samma pris.

Är det bara jag eller har Hilton Tokyo blivit snordyrt bara det senaste året?

Toppen