Senaste nytt

Flash Sale Asia-Pacific (40% off) börjar idag

Jag har nu bokat 4 nätter på Millennium Hilton i Bangkok i december, onsdag-söndag. Priset per natt blev 3120 baht, exkl. skatter. Nu när jag tittar vad varje natt kostar om jag köpt nätterna var för sig så kostar alla nätterna 3120 baht, förutom fredagnatten som kostar 2820 baht!? :eek: Så om jag hade köpt alla nätterna separat var för sig så hade totalpriset blivit 300 baht billigare.

Det känns inte helt schysst tycker jag.:confused: Jag trodde att det skulle bli något slags medelpris om jag köpte 4 nätter på rad?

Jag har nu bokat 4 nätter på Millennium Hilton i Bangkok i december, onsdag-söndag. Priset per natt blev 3120 baht, exkl. skatter. Nu när jag tittar vad varje natt kostar om jag köpt nätterna var för sig så kostar alla nätterna 3120 baht, förutom fredagnatten som kostar 2820 baht!? :eek: Så om jag hade köpt alla nätterna separat var för sig så hade totalpriset blivit 300 baht billigare.

Det känns inte helt schysst tycker jag.:confused: Jag trodde att det skulle bli något slags medelpris om jag köpte 4 nätter på rad?
Ja så brukar det vara. Blev totala priset alltså 3120x4?

Ja så brukar det vara. Blev totala priset alltså 3120x4?
Ja. Totala priset blev 3120 x4, alltså 12480 baht. Jag tycker det borde blivit 12180 baht! Helt värdelöst system!! Ungefär som att jag ska köpa 3 tacosåser för 25 kr på Ica. Och sen råkas de inte blippas efter varandra, utan en mjölk kommer ivägen. Ska jag då behöva betala 10 kr styck för såserna istället=30kr?

Likadant som att Icas kassasystem känner av att det totalt köpes 3 tacosåser så borde hiltons system känna av att fredagnatten kostar 2820 baht.

Söker du rätt geografisk region? Låter som du söker i USA
Untitled.png

Det står ju iofs att HK är exkluderat Flash sale och detta är en annan kampanj(?), men ville dubbelkolla eftersom @DanielKif skrev att Conrad HK var med.

Kassa villkor denna gång. Behöver boka Tokyo, Shanghai och HK. Samtliga är ej med...

I övrigt bra erbjudande!
Tokyo Bay & Odaiba är väl med? Ingen erfarenhet av någon av dessa men jag har sett att de är med på rean när jag sökt, OT tar gärna emot feedback om de är värda att besöka

Toppen