Senaste nytt

[First] Swiss/Lufthansa, UK till Singpore, från ca: 31800 SEK

Just FRA-SIN eller ZRH-SIN verkar ha dåligt med A-klass. Sedan kan Lufthansa/Swiss begränsa en del via att lägga Married Segments från UK ;) med tanke på prissättningen.

Tror du har helt rätt där. Jag har gått igenom flight för flight och det är helt klart begränsningar som man ser först vid bokning, även om varje segment för sig ser OK ut.

Någon som kan kolla om ARCSW även gäller från CPH?

Jag kollade på momondo.se och där visade priset SEK30706 MAN-SIN ToR.

Det finns riktigt bra priser från Arlanda och lite destinationer i Asien för ARCSW (tror jag).

ARN-HKG för ~38k SEK per person.

Har hittat liknande priser för Singapore också, och (har jag för mig) Shanghai.

Jag hittade ingen tråd om detta, så jag postar här. Sorry om det är fel eller om informationen redan postats.

Det finns riktigt bra priser från Arlanda och lite destinationer i Asien för ARCSW (tror jag).

ARN-HKG för ~38k SEK per person.

Har hittat liknande priser för Singapore också, och (har jag för mig) Shanghai.

Jag hittade ingen tråd om detta, så jag postar här. Sorry om det är fel eller om informationen redan postats.

Jag tycker ARN-SIN är bra då det går att åka via just HKG med stopover samt att det går att åka Singapore First mellan HKG-SIN-HKG. Samma pris

Om ni är beredda att ta er till Moskva, finns det bra companion fare av Lufthansa & SWISS First class biljett från Moskva Domodedovo (DME) till Hong Kong.

https://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1900709-lx-lh-dme-pek-pvg-hkg-r-t-f-2-100-pp.html

Prisexempel:
Screenshot20180406 01 LH.png

Köpa senast: 2018-APR-08

Om ni är beredda att ta er till Moskva, finns det bra companion fare av Lufthansa & SWISS First class biljett från Moskva Domodedovo (DME) till Hong Kong.

https://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1900709-lx-lh-dme-pek-pvg-hkg-r-t-f-2-100-pp.html

Prisexempel:
Visa bifogad bild 74770

Köpa senast: 2018-APR-08

Funkar även som utresa från Kiev samt till Singapore och Bangkok. Fanns när jag kollade även möjlighet att få till okej datum över jul och nyår .

Toppen