Senaste nytt

First skoj i Sydostasien - tips och förslag?

Jag kan boka om för USD $150 när jag vill så dyker det upp något bättre... Såg att TG F awards började försvinna, fanns tre alternativ (FRA/ZRH/BRU) för en vecka sedan och nu fanns det bara två och antalet datum minskade.

Vill inte vara utan så bättre att säkra stolarna :)
Gör det så är du på den säkra sidan. Ja jag har ju precis själv bokat en sträcka i Thai First. :) Eurobonus tog också 150 i ombokningsavgift, fast kronor...

Istället för att vara negativa - bidra till diskussionen genom att hitta F award platser bokningsbara med USDM!

ARN-SYD utresa 21/3

Då har vi letat i stort sätt samma datum, när jag pratade med USDM hittade de ingen F med TG600 A380 den veckan från FRA. De enda alternativen jag hittade i F när jag letade var antingen OZ eller TG, möjligt att NH hade någon flight men det var inte aktuellt för min del att flyga direkt till slutdestinationen.

Till och med C är ju överbra på TG 380 (samma stolar som Asiana/Quadrium). F har jag bara gått igenom och det såg ut som min nr2 (efter LH F på övervåningen på 747 som är nr1 utan tvekan).

Till och med C är ju överbra på TG 380 (samma stolar som Asiana/Quadrium). F har jag bara gått igenom och det såg ut som min nr2 (efter LH F på övervåningen på 747 som är nr1 utan tvekan).

Det är kanske smaksak men jag upplevde Asianas Quadra Smartium var inte bra stol när man vill halvligga däremot helt OK stol för att sova i.
Om man vill halvligga och titta på TV tycker jag att Air Chinas nya Business class stolar som finns bl a på deras Boeing B777-300ER plan är bla stol.

Det är kanske smaksak men jag upplevde Asianas Quadra Smartium var inte bra stol när man vill halvligga däremot helt OK stol för att sova i.
Om man vill halvligga och titta på TV tycker jag att Air Chinas nya Business class stolar som finns bl a på deras Boeing B777-300ER plan är bla stol.

OK, jag återkommer i ämnet med åsikter. Ska flyga alla de där stolarna närmaste veckorna. :cool:

Toppen