Hej.
Är helt ny här på forumet och har aldrig åkt businessclass eller first class.
Nu har jag cirka 250.000 EB poäng och vill ha den optimala first upplevelsen i luften och på flygplatsen.
Som jag förstått kan man inte söka själv som amatör på sas hemsidor efter first resor, och jag vill inte direkt ringa dem och fråga om dom har någon resa dom kan rekommendera
Därför rådfrågar jag här nu om hjälp!
Är helt ok om några resor inte är first utan businessclass. Men vill iaf. ha en longflight med first
Vet inte om det är ok med belöningar på forumet, men är det det så kan jag ta en SAS Amex premium invite eller en valfri donation / liknande till bästa förslaget
Tack på förhand
Är helt ny här på forumet och har aldrig åkt businessclass eller first class.
Nu har jag cirka 250.000 EB poäng och vill ha den optimala first upplevelsen i luften och på flygplatsen.
Som jag förstått kan man inte söka själv som amatör på sas hemsidor efter first resor, och jag vill inte direkt ringa dem och fråga om dom har någon resa dom kan rekommendera
Därför rådfrågar jag här nu om hjälp!
- Varifrån vill du börja din resa? Helst Sthlm eller Oslo. Men funkar från hela europa
- Var är din destination? Spelar ingen roll
- När vill/behöver du resa ut? Spelar ingen roll
- När vill/behöver du komma hem? Spelar ingen roll
- Hur länge vill du vara borta? Ca 10-25dagar
- Hur många personer som skall resa? 2st med amex 2-4 kupong.
- I vilken kabinklass? First möjligen businessclass
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll, men måste gå att boka med Eurobonuspoäng.
- Vad är din budget? (per person) Spelar ingen roll
- Vad är det viktigaste för dig? Upplevelsen ombord och på flygplatsen.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? vill gärna ha multipla stopp
Är helt ok om några resor inte är first utan businessclass. Men vill iaf. ha en longflight med first
Vet inte om det är ok med belöningar på forumet, men är det det så kan jag ta en SAS Amex premium invite eller en valfri donation / liknande till bästa förslaget
Tack på förhand