Senaste nytt

[First class] Stockholm - Bombay T/R, Ethiad apartments, från SEK 23 835 inkl. skatter

Jag är inte säker på att det var en kampanj faktiskt. Jag tyckte det såg ut som att fare:en skulle finnas till 4JAN2017 men den försvann efter bara ett par dagar. Den var dessutom betydligt lägre än den näst billigaste vilket får mig att undra om det inte var ett misstag...

Jag är inte säker på att det var en kampanj faktiskt. Jag tyckte det såg ut som att fare:en skulle finnas till 4JAN2017 men den försvann efter bara ett par dagar. Den var dessutom betydligt lägre än den näst billigaste vilket får mig att undra om det inte var ett misstag...
Qatar brukar göra så också ibland. Tror dom drar in rean när dom sålt tillräckligt mycket.

Etihad First från Stockholm till Seoul verkar vara tillbaka, hittade denna på Loyalty lobby, kan rekommendera denna om man kan ta sig råd, har provat själv, nu dessutom med A380 och The Apartment hela vägen från London till Seoul, dvs 4 legs i The Apartment, riktigt trevlig upplevelse.

Airfare of the Day: Etihad Airways FIRST CLASS APARTMENTS Stockholm (ARN), Sweden (via LHR) to Seoul (ICN), South Korea from 2,522€ Round Trip  | LoyaltyLobby

[SEMI-LIVE]Reserapport: Etihad The apartment, First till Seoul | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Toppen