Senaste nytt

[First class] Aten-Kina T/R, Lufthansa, SWISS, från 2.510 EUR inkl. skatter

Precis hemkommen från HKG så röstar jag ändå på HKG @011430121
Hittade just PEK, med LX ut och LH hem
upload_2018-4-22_15-21-2.png

Vi får kolla mera på HKG

Försöker hitta en "kalender" på SWISS hemsida som visar vilka dagar det finns kampanjbiljetter.
Någon på BC som har hittat en sådan?
Det går väl lika bra att använda ITA Matrix kalender, eller?

Har letat och letat men hittar endast biljetter för 1000 €
Har du glömt en nolla här eller har du verkligen hittat biljetter för €1000, dvs ca €1500 billigare än dealen som annonseras överst i denna tråden?

10000 € förlåt, tänkte på mig själv som en 0:a så det blev lite fel
Brukar gå fortare att hitta på SWISS kalendern.

@Tommy och @IPC_Mataveri hittade detta

Visa bifogad bild 75163

Här skulle jag lägga lite tid på ExpertFlyer. Jag har haft jättesvårt att hitta A-klass själv på rutter XXX-ZRH-HKG. Verkar vara en lönsam rutt för Swiss.

Sedan att hitta 3 platser när Swiss Rev Mgmt kör så hårt på Married Segment blir tufft. Jag hade letat en mix av Lufthansa och Swiss för att få ihop det.

Inte alls sugen

#nyblivenpappa

Vill någon som har Expertflyer kolla ifall datumen härunder (där priset är 26 tusen) stämmer för flygningar med Swiss till Hong Kong med 4-dagars reslängd? I så fall verkar google flights ta hänsyn till married segments.
SwissFirst.png

Last edited:
Vill någon som har Expertflyer kolla ifall datumen härunder (där priset är 26 tusen) stämmer för flygningar med Swiss till Hong Kong med 4-dagars reslängd? I så fall verkar google flights ta hänsyn till married segments.
I det här fallet är det ingen skillnad på vad ITA Matrix och Google Flights visar. Jag vet faktiskt inte hur ofta det är skillnad, men jag misstänker att de båda har samma problem då de bygger på samma data.

Problemet är att ITA Matrix kan visa fel när det är married segments inblandade men långt ifrån alltid. Married segments innebär egentligen bara att tillgången blir annorlunda när man söker AAA-BBB-CCC jämfört med om man söker AAA-BBB och BBB-CCC, inte att den blir 0 i det sista fallet.

Toppen