Senaste nytt

[First class] Aten-Kina T/R, Lufthansa, SWISS, från 2.510 EUR inkl. skatter

Var det en kampanj med opt in? Har du någon länk?
Skulle mata in allt på forumet men det verkar vara brutet i min webbläsare
Gå till Miles and More.com och kolla på Current promotions ( begränsad period och Miles and More nummer måste vara med när bokning görs ej i efterhand.
Ska försöka få postat all detaljer när jag kommer in på forumet på datorn

Gå till Miles and More.com och kolla på Current promotions ( begränsad period och Miles and More nummer måste vara med när bokning görs ej i efterhand.
Tack, jag hittade den! Verkar inte behövas någon registrering.
https://www.miles-and-more.com/onli...fers/offer?nodeid=1705432464&l=en&cid=1000354

Fly with Lufthansa now and earn lots of extra award miles

From service to comfort – Lufthansa always offers that little bit extra in order to be your first choice. And in line with this, Miles & More is now also giving you an attractive extra: 50% extra award miles on Lufthansa flights.
Book your flight between 12 March and 31 May 2018 on LH.com and fly by 30 August 2018 – with all the benefits of a 5-Star Airline.

Valid for bookings from 12 March to 31 May 2018

• 50% extra award miles
  • Book your Lufthansa flight on LH.com
  • Fly by 30 August 2018
  • Enjoy the benefits of a 5-Star Airline

Denna kanske?

Miles & More - Lufthansa: Fly with Lufthansa now and earn lots of extra award miles

• This promotion is valid for all scheduled flights operated by Lufthansa within the travel period from 12 March to 30 August 2018 that have been booked via the LH.com booking channel between 12 March and 31 May 2018. The promotion is not open to members resident in Austria, Switzerland or Liechtenstein.
  • Within the promotional period, your individual factor for calculating your award miles will additionally be incentivized by 50%. The additional award miles will be credited to you no later than twelve weeks after your flight.
  • In the context of this promotion, multiple miles will not be awarded on HON Circle, select and status miles. Only bookings for which the Miles & More service card number has been specified at the time of booking will be accepted. Temporary members are excluded from the promotion. Additional award miles cannot be allocated for retroactive mileage credits. Subsequent upgrades to Business Class are excluded. This offer is not transferable.

För att undvika off topic diskussion i den här tråden, jag har skapat en ny tråd för denna kampanj.

Miles&More kampanj: 50% mer Award miles på Lufthansa flygningar. T o m 2018-AUG-30 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Även jag slog till idag mellan ATH-PEK t/r i Juni. Blir min first First. Blev enbart LH fram och tillbaka pga att mina barn har en 2-4-1 Eurobonus award på samma rutt. Annars hade det varit trevligt att få prova Swiss.
Utresan via FRA med A340-600 + knappt 4 timmar i FCT, hemresan med A380 via MUC stort tack till alla er på BC som har inspirerat mig och kommit med diverse råd och tips. Utan er hade jag definitivt inte kunnat få denna upplevelse.

Toppen