Jakob Österberg
Medlem
Var det en kampanj med opt in? Har du någon länk?Vet inte om någon samlar Miles and More poäng men jag fick ett mail om att det fanns en 50% mer M&M poäng kanske kan vara något för de som vill ha M&M
Var det en kampanj med opt in? Har du någon länk?Vet inte om någon samlar Miles and More poäng men jag fick ett mail om att det fanns en 50% mer M&M poäng kanske kan vara något för de som vill ha M&M
Skulle mata in allt på forumet men det verkar vara brutet i min webbläsareVar det en kampanj med opt in? Har du någon länk?
Tack, jag hittade den! Verkar inte behövas någon registrering.Skulle mata in allt på forumet men det verkar vara brutet i min webbläsare
Gå till Miles and More.com och kolla på Current promotions ( begränsad period och Miles and More nummer måste vara med när bokning görs ej i efterhand.
Ska försöka få postat all detaljer när jag kommer in på forumet på datorn
För att undvika off topic diskussion i den här tråden, jag har skapat en ny tråd för denna kampanj.Skulle mata in allt på forumet men det verkar vara brutet i min webbläsare
Gå till Miles and More.com och kolla på Current promotions ( begränsad period och Miles and More nummer måste vara med när bokning görs ej i efterhand.
Ska försöka få postat all detaljer när jag kommer in på forumet på datorn