011430121
Medlem
Hittade just PEK, med LX ut och LH hemPrecis hemkommen från HKG så röstar jag ändå på HKG @011430121
Vi får kolla mera på HKG
Hittade just PEK, med LX ut och LH hemPrecis hemkommen från HKG så röstar jag ändå på HKG @011430121
Det går väl lika bra att använda ITA Matrix kalender, eller?Försöker hitta en "kalender" på SWISS hemsida som visar vilka dagar det finns kampanjbiljetter.
Någon på BC som har hittat en sådan?
Har du glömt en nolla här eller har du verkligen hittat biljetter för €1000, dvs ca €1500 billigare än dealen som annonseras överst i denna tråden?Har letat och letat men hittar endast biljetter för 1000 €
10000 € förlåt, tänkte på mig själv som en 0:a så det blev lite felDet går väl lika bra att använda ITA Matrix kalender, eller?
Har du glömt en nolla här eller har du verkligen hittat biljetter för €1000, dvs ca €1500 billigare än dealen som annonseras överst i denna tråden?
10000 € förlåt, tänkte på mig själv som en 0:a så det blev lite fel
Brukar gå fortare att hitta på SWISS kalendern.
@Tommy och @IPC_Mataveri hittade detta
Visa bifogad bild 75163
ITA Matrix visar felaktiga platstillgångar på de flygbolagen som kör Married segments.Det går väl lika bra att använda ITA Matrix kalender, eller?
Hur är det med google flights, kan man bli lurad av married segments där också?ITA Matrix visar felaktiga platstillgångar på de flygbolagen som kör Married segments.
I det här fallet är det ingen skillnad på vad ITA Matrix och Google Flights visar. Jag vet faktiskt inte hur ofta det är skillnad, men jag misstänker att de båda har samma problem då de bygger på samma data.Vill någon som har Expertflyer kolla ifall datumen härunder (där priset är 26 tusen) stämmer för flygningar med Swiss till Hong Kong med 4-dagars reslängd? I så fall verkar google flights ta hänsyn till married segments.