Senaste nytt

Finns det fortfarande kurirer?

På förekommen anledning, är det en podd man kan lita på (alltså inte Simon, utan utgivarna av bloggen)?
Har man tidigare kunnat lita på infon från chatflights?
Lufthansa First bokningsbart 3 månader i förväg med eurobonus?
USA kommer öppna upp igen närmsta dagarna (sagt för 2 veckor sedan)?
Swiss F bokningsbart på första april och hävdade bestämt att det inte var ett aprilskämt?

Jag delar mkt av kritiken mot chatflights men tycker ändå att denna podd kan vara värd att lyssna på i bland när intressanta gäster medverkar. Oftast handlar inte poddavsnitten om detaljer kring awardbokningar varför risken för grova felaktigheter känns ganska liten.

Jag delar mkt av kritiken mot chatflights men tycker ändå att denna podd kan vara värd att lyssna på i bland när intressanta gäster medverkar. Oftast handlar inte poddavsnitten om detaljer kring awardbokningar varför risken för grova felaktigheter känns ganska liten.

Finns massor av bolag jag inte tänker köpa något från som har utmärkt, kunskapsrikt innehåll som jag gärna tar del av. Det är till och med bolag där min känsla för varumärket är om jag är snäll, neutral. Tyvärr är förmågan att skilja på äpplen och apelsin rätt så obefintlig ibland. Lite synd, då just denna pod handlar om en av våra mer beresta medlemmar i forumet som har en helt annan vardag jämfört med nästan alla.

Finns massor av bolag jag inte tänker köpa något från som har utmärkt, kunskapsrikt innehåll som jag gärna tar del av. Det är till och med bolag där min känsla för varumärket är om jag är snäll, neutral. Tyvärr är förmågan att skilja på äpplen och apelsin rätt så obefintlig ibland. Lite synd, då just denna pod handlar om en av våra mer beresta medlemmar i forumet som har en helt annan vardag jämfört med nästan alla.
Jag håller med dig, speciellt gällande Simon, just därför jag nämnde det i mitt inlägg också.

Gällande det andra så är det ju såklart upp till var och en. Personligen så startar ett företag som ett flertal gånger farit med osanning (medvetet eller omedvetet låter jag vara osagt) på minus hos mig. Sen kan ju uppförsbacken vara mer eller mindre brant. Tyvärr är förmågan att vara källkritiska obefintlig ibland utan folk köper allting oavsett avsändare.

Toppen