Senaste nytt

Finnair matchar din Eurobonus status fram till 2 November 2021

Tack Finnair för konkurrensen som gör oss till ett bättre flygbolag för våra kunder!

MVH

SAS

not

Enligt säkra källor kommer SAS och AmEx att kontra med Diamond-medlemskap hos Ångbåtsbryggan, där det blir stand-up 14 ggr i månaden, en ny streamingtjänst för Åsa-Nisse filmer, samt ett prenumerationserbjudande på SAS-brandad majonnäs under 2022.

Man KAN ju också boka biljetten, få status, åtnjuta status några månader, och avboka biljetten (och därmed förlora Finnair-status).
Under tiden man har hög finnair-status går det säkert att hitta matchningar eller liknande som man sen kan ha glädje av även efter att ens finnair-status dragits in.
Perfekt sätt att se till att vi inte får dessa kampanjer framöver om folk missburkar det. Det är en oerhört generös deal de har kommit med här där det mer eller mindre inte krävs några motprestationer för att matcha till sig näst högsta status och one world emerald. Vi ser ju gärna att det kommer fler kampanjer av detta slag framöver.

Finns någon jämförelse här på forumet över hur det är att vara finnar plus jfrt med baec när man utgår från Arlanda? Tänker på intjäning/uttag inom OneWorld om man mest reser ARN-LHR|DOH-Tellus (BA/AA/QR/JL/CX) dvs sällan AY metall?

Hmm, nu blir man ju nästa n stött, vad menar du med "inte bland normalt folk" ?o_O Är man inte normal om man är A3 Gold medlem eller:rolleyes::D
Bland folk som inte hänger på knepiga sajter där man uppmanas handla märkliga lågpris varor på Coop för att få poäng som kan växlas till poäng som triggar premium nivåer som tillsammans med 241 vouchers blir till familje semester, då..

Men jag kände mig lite lat och förkortade till vanligt folk ;)

02313944-6055-494C-8E41-9880B39CA0E1.jpeg

Den där lilla detaljen med fysiskt kort, tveksamt om SAS hinner skickat ett innan kampanjen är slut… det digitala kortet i appen har ingen datummärkning.

Det kort jag fick när jag kvalificerade mig somras har utgångs datum min brytpunkt + 3 månader vilket blir november 2022 så för egen del blir det inga problem.

Trist om Finnair nekar matchning pga. avsaknad fysiskt kort.

Min utmaning blir att sälja in Florida en vecka för mig och GOTBound Jr. samtidigt som Mrs.GOTBound är hemma med Master GOTBound…

Toppen