Senaste nytt

FINAL UPDATE! Vi är tillbaka på BusinessClass.com…

Nu är jag ingen stor medlem här men jag kommer iaf inte att flytta till någon FB-grupp. Använder inte FB och tyckte (när jag använde det) att grupper där är värdelösa jämfört med ett webforum som detta.

Innan jag hittade BC använde jag FT och jag skulle gå tillbaka dit om BC försvann. Dock tycker jag att BC är roligare och mer givande än FT när man bor i Norden.
+1. Får passa på att önska er alla ett gott nytt år! :D

Fick precis en tsunami våg med mail, över 200 st, om uppdateringar av bevakade trådar. En tillfällighet, hoppas jag.
1. Beklagar detta - mejlen du fick skickades ut från vår utgående kö, vilket gjorde att flera notiser levererades samtidigt.

Detta fick jag för en kort stund sedan:

Visa bifogad bild 171220
2. E-postleveransen är nu korrekt konfigurerad, så du bör få notiser som vanligt framöver, och de ska inte hamna i skräppostmappen.

Utöver att det nu inte går att hitta forumet från huvudsidan.
3. Vi har också lagt tillbaka Forumet i webbplatsens navigation - både i sidomenyn och i sidfoten - så att det blir enklare att hitta.

Gott nytt år, och stort tack för att ni är en del av forumet - vi ser fram emot ett fantastiskt år tillsammans!
:tada:

På vägen hem ifrån Asien läser jag igenom hela tråden. Utan BC hade jag inte blivit SAS Diamond 4ever i år. Kom hit av misstag 2012 och läste, lärde mig trixa med biljetterna. Har träffat många av er forum medlemmar irl . Åkt jorden runt med er. Jag som håller mig borta ifrån fb, skulle försvinna. Med detta sagt har jag precis passerat Indien och önskar alla ett gott nytt år. Tack för ni finns.

Toppen