Vad är det pinsamma felet egentligen? Förstår inte riktigt.
Precis vad jag skulle komma till. En person kan väl vänta utanför terminal 5 även om KLM flyger på en annan terminal?@ Golfkillen; egentligen inget. Det som några hakar upp sig på är att den som väntade på vem som nu än kom från AMS väntade utanför Terminal 5 på Arlanda, vilket kan tolkas som att han väntade utanför fel terminal då KLM inte "ankommer" Terminal 5 på Arlanda. MEn han kan ju i vilket fall ha väntat där oaktat...Således är det inte så pinsamt bara om man väljer att tolka det så...
Die Hard 2 är ju en underbar film! Underbar!Håller med, förövrigt är hela filmen en stor pinsamhet gällande flyg, man undrar om man tittar på den avslutande filmen i trilogin i Airplane!
Precis vad jag skulle komma till. En person kan väl vänta utanför terminal 5 även om KLM flyger på en annan terminal?
Jo, såklart man kan gissa att det finns andra saker som är fel. Dock, utifrån vad som citeras tycker jag inte det är ett pinsamt fel.Troligen finns det mer kontext som antyder att så inte var fallet men är för långt/krångligt för att citera. Det är iaf mitt antagande.
Die Hard 2 är ju en underbar film! Underbar!
Bingo!Troligen finns det mer kontext som antyder att så inte var fallet men är för långt/krångligt för att citera. Det är iaf mitt antagande.
Det finns väldigt korta avsnitt som involverar flygledare som inte heller är särskilt korrekta, minns inte vad nu men jag minns att jag tyckte det var förvånande när övriga boken verkar hålla väldigt hög faktanivå.
Jag antar att han kanske lagt stor tid och möda på sina specialområden (han beskriver sig ju som MÖP) men inte på en del annat, såsom flyget.