Senaste nytt

Felaktiga poäng efter plusgrade

Min resa EWR-ARN genererade bara 1600 poäng och inte 4000 enl ny bokningsklass. Uppgraderades via plusgrade bud. Kontot reggat på nya biljetten.

SAS kundtjänst sa åt mig att retro-claima med nya klassen men får då felmeddelande att jag redan har poäng för flighten, det har jag ju - men fel poäng.

Hur bär jag mig åt?
Maila ebretro@sas.se med all info såsom namn, ebnummer, boknref, sträcka, datum, tid, biljnr, boknklass, och att du uppgraderat med Plusgrade till klass A (Plus saver)

Sedan tar det ca 2v så har du poängen.
Jag fick också fel poäng för några veckor sedan efter en poänguppgradering. Jag mailade till SAS guldmejl och fick det rättat.

Så funkar det inte enligt ovan så bör vanliga kundtjänst kunna hjälpa till.

Jag fick också fel poäng för några veckor sedan efter en poänguppgradering. Jag mailade till SAS guldmejl och fick det rättat.

Så funkar det inte enligt ovan så bör vanliga kundtjänst kunna hjälpa till.
Samma här men i mitt fall hänvisade guldsupporten till ebretromailen :)
Av någon anledning nekade de mig först men efter nytt ärende löste det sig på ett par dagar.

Nu har SAS plockat bort mina 1600 poäng men ej uppdaterat med några nya från rätt bokningsklass. Kan ju tycka att justeringen bör ske i ett svep? Inte fått något svar från ebretro heller men de angav ju 15 arbetsdagar i autosvaret så..

Nu har SAS plockat bort mina 1600 poäng men ej uppdaterat med några nya från rätt bokningsklass. Kan ju tycka att justeringen bör ske i ett svep? Inte fått något svar från ebretro heller men de angav ju 15 arbetsdagar i autosvaret så..
+1 hände för nån timme sedan, väntar också på att få in nya och rätta

Jag fick bara 625 poäng för Plusgrade-uppgraderad resa AMS-CPH. Mail till Diamondsupporten på söndagen, svar på måndag eftermiddag med ytterligare ca 1200 poäng insatta.

Toppen