Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Nej, Doubletree har jag förvisso bokat för att testa i augusti men det var detta hotell jag menade: Hilton London Angel Islington. Men Doubletree ligger också bra till om man vill ha närhet till Upper St.

Det går ju absolut att bo på Canary Wharf och ta sig in med tuben. Jag försöker dock oftast bo hyfsat nära det område jag kommer röra mig mest i när jag är i London för tuben tar alltid längre tid än man tror.
Ska kolla runt och se hur jag gör. Det är väl en skillnad £30 eller något liknande för att skippa Canary Wharf. Ska fundera en vända till.

Tack för värdefulla inputs!

Jag gick i den här fällan, BC är farligt för mig. Nu sitter jag på ett rum på Hilton i Stockholm som min första natt med cykeln parkerad utanför. När jag bokade verkade det vara en bra idé. Då var det kallt och regnigt. Nu är det sommar och jag hade hellre suttit på min balkong och njutit av den ljumna sommarnatten. Fördelen är att när jag bytte till min större handväska för att packa så hittade jag smågodis från någon gång. Antagligen i sommar så nu får jag lite godis på kvällskvisten.

Jag gör det bästa av situationen och försöker boka in de andra hotellnätterna i serien. Borde köpa ett båtsläp med. Jag får också en hotellfrulle imorgon och inga tidiga möten inbokade.

Vilket hotell i Dubai ligger närmast flygplatsen?

Toppen