Ingen upgrade här. Det är min första bokning som medlem.Sitter på eken nu. Fick hyffsad upgrade
Tack, kollade in det 10 min till flygplatsen står det. Bra när man har ett tidigt plan.Närmaste Hilton tror jag är Hilton Dubai Creek i Deira.
Ingen upgrade här. Det är min första bokning som medlem.Sitter på eken nu. Fick hyffsad upgrade
Tack, kollade in det 10 min till flygplatsen står det. Bra när man har ett tidigt plan.Närmaste Hilton tror jag är Hilton Dubai Creek i Deira.
Det är knökfullt på hotellet.Ingen upgrade här. Det är min första bokning som medlem.
Tack, kollade in det 10 min till flygplatsen står det. Bra när man har ett tidigt plan.
Hoppade ju på denna kampanj via Miles&Smiles och ska därmed ha säkrat HHG tom mars 2017 efter mina tre stays i London i Augusti. Jag kan inte se detta någonstans när jag loggar in - normalt, eller har något gått galet?
I din Account Overview så borde det stå Gold under Current Status. Har du fått poäng för dina tre stays i augusti?Hoppade ju på denna kampanj via Miles&Smiles och ska därmed ha säkrat HHG tom mars 2017 efter mina tre stays i London i Augusti. Jag kan inte se detta någonstans när jag loggar in - normalt, eller har något gått galet?
Menar du texten under Elite Status Progress statusbaren som lyder "Based on points (/stays/nights), your 2016 tier would be.."?@agehall & @RollingStone Jag har Gold som status och min tre stays finns registrerade från början av augusti. Men för 2016 så står det att jag just nu kommer uppnå "Blue" bara. Därav min förvirring.