Ingår, du kan välja mellan nån löjlig summa bonuspoäng eller gratis frukost som HHGIngår frulle som guld? Eller blev det så när du blev uppgraderad?
Under en frukost på Hilton Amsterdam blev vi serverade bubbel och blandade bär från ingenstans
Ingår, du kan välja mellan nån löjlig summa bonuspoäng eller gratis frukost som HHGIngår frulle som guld? Eller blev det så när du blev uppgraderad?
Ha, jag vet! Fick inte till en resa till New York som jag annars helst hade velat åka till. Då hade det garanterat blivit ännu dyrare!Jag har bara bott på 2 Hilton i London. Dels Doubletree vid flygplatsen (Heathrow) det var bra o prisvärt. Helt okej med bra läge nära Paddington var Hilton Metropole (5min promenad från Paddington). Du har ju typ valt den dyraste staden (!). Fast kanske är det mycket annat som lockar i London? ;-)
Hemkommen från NYC igår och hemkommen från London dagen innan jag reste till NYC så är det enligt min subjektiva bedömning mycket dyrare att bo på Hilton i London. Sedan beror det säkert på när du ska resa. Och att flygbiljetten också kanske kostade något... Även om det i värld är "olika konton" för det. ;-)Ha, jag vet! Fick inte till en resa till New York som jag annars helst hade velat åka till. Då hade det garanterat blivit ännu dyrare!![]()
Hade jag åkt till NY så hade det inte blivit bara tre dagar, mao bra mycket dyrare...Hemkommen från NYC igår och hemkommen från London dagen innan jag reste till NYC så är det enligt min subjektiva bedömning mycket dyrare att bo på Hilton i London. Sedan beror det säkert på när du ska resa. Och att flygbiljetten också kanske kostade något... Även om det i värld är "olika konton" för det. ;-)
Hepp, det blir London 30 juli och 3 nätter. Nu gäller det bara att bestämma vilka hotell jag ska boka. Förslag?
Det är livsfarligt att hänga här. Tur att jag har en oerhört förstående make som stannar hemma med vår dotter. Hon lär inte bli allt för glad när hon får reda på att hon inte får följa med på denna resa. Får bli en present till både henne och maken från London!
Japp, men bara en gång. Tänkte det skulle vara enklare att anmäla sig via datorn, men tji fick jagFunkade länken för dig? Jag fick samma erbjudande men länken funkade inte i mailet.