Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Å där var jag av med min guldstatus.
Får vi se om fast track fungerar. Får bli lite Hiltonhoppande i Munchen :) så skall det vara klart med guld igen

Fick ihop guld efter 4 stays idag, lyckades faktiskt få guld innan jag checkade ut från min 4e stay i morses och innan ny incheckning på ett annat hotell på eftermiddagen där jag blev uppgraderad pga guld status, hur, kontaktade hhonors på Twitter i morses och frågade om de kunde göra en uppgradering direkt så jag fick uttnyttja guld status redan senare samma dag, de fixade sig på typ 15 minuter, bra customer service där.

Jag har utnyttjat detta och och blev guld för tre veckor sedan, bodde för två veckor sedan på Hilton i BKK fick frukost, bor idag på Hilton i BRU vid incheckningen sas det inget om fri frukost och jag glömde fråga, ställer nu frågan ingår fri frukost som guldmedlem, har läst några trådar här på BC, blir inte klokare av det, blev inte uppgraderad utan bor i ett standard rum.

Jag har utnyttjat detta och och blev guld för tre veckor sedan, bodde för två veckor sedan på Hilton i BKK fick frukost, bor idag på Hilton i BRU vid incheckningen sas det inget om fri frukost och jag glömde fråga, ställer nu frågan ingår fri frukost som guldmedlem, har läst några trådar här på BC, blir inte klokare av det, blev inte uppgraderad utan bor i ett standard rum.

Har du valt frukost att du vill ha frukost då? (under *) om inte så är nog default att du vill ha 1000 poäng.

•My Profile
•Personal Information
•Preferences
•Email Subscriptions
*•MyWay Hotel Benefits

Jag håller på med en fasttrack, som silver och uppåt får man ju femte natten gratis, räknas den natten som en natt till de tio som behövs?

Kommer betala för nätterna, saknar 7nätter för guld. Så räknas "gratis" natten som en "natt" eller faller den bort?

Toppen