Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Du har besvarat min fråga ändå för jag antog att det måste finnas en motprestation utöver de 4 stay'sen som krävs, dvs ett Carlson Wagonlit Traveler medlemskap, vilket jag absolut inte har.

CWT är inget man är medlem i, det är en resebyrå (typ som Ticket eller Resia). Prova du att använda den, funkade fint för mig (och min närmaste relation med CWT är att jag en gång såg ett av deras kontor, iofs under en resa).

Haha.. Som sagt, färsking här !
Har inte fått länken, utan den har blivit postad här. Du har besvarat min fråga ändå för jag antog att det måste finnas en motprestation utöver de 4 stay'sen som krävs, dvs ett Carlson Wagonlit Traveler medlemskap, vilket jag absolut inte har.
Då är nästa fråga: finns det något annat sätt för en dödlig att få tillgång till liknande erbjudande ?
Ska mellan feb/april göra ca. 5 nätter (ska hoppa runt lite så jag får 4 stays) på hotell och ville därför passa på att nå HHG.

Som jag skrev tidigare, är du verkligen helt säker på att du inte är kund hos CW? Om du inte är det så har du inte rätt att använda länken, så tänk efter noga innan du bestämmer dig för svaret...

Hej vänner och god fortsättning på det nya året!

Under förra veckan signade jag upp mig gällande fast track för guld inom Hhonors (fick då bekräftelse att mitt Hhonors konto var kopplat till denna kampanj). Hamnade inte på Silver nivå dock stod det "pendling" vid detta tillfälle, så jag bokade en natt på Hilton Slussen mellan 3-4 januari för att se om fast track aktiverades. Nu har jag fått in poäng för övernattningen, men jag är fortfarande Blue (ej silver).

Värt att nämna är att jag körde "Australien tricket" under 2012 med detta konto.

För mig står det nu "We appreciate your patience as we update the status bar to reflect your tier status." så jag ser inte riktigt vad som gäller. Ser en möjlighet till 10-15 nätter på Hilton tom mars men har torskat på guld tror jag efter att Australien tricket gått ut. Har inte vågat signa mig för denna fasttrack innan jag ser status.

Finns det en lista över vilka hotell som kvalificerar för denna fast track ? Ska göra 1 stay i London i slutet av januari och två i sthlm i slutet av februari..

Borde finnas i T&C (eller iaf länkat från) för den fast track du signat upp dig för. Annars utgår jag från att alla hotell räknas.

Hej vänner och god fortsättning på det nya året!

Under förra veckan signade jag upp mig gällande fast track för guld inom Hhonors (fick då bekräftelse att mitt Hhonors konto var kopplat till denna kampanj). Hamnade inte på Silver nivå dock stod det "pendling" vid detta tillfälle, så jag bokade en natt på Hilton Slussen mellan 3-4 januari för att se om fast track aktiverades. Nu har jag fått in poäng för övernattningen, men jag är fortfarande Blue (ej silver).

Värt att nämna är att jag körde "Australien tricket" under 2012 med detta konto.

Hej,

Här kommer en enklare uppdatering, jag har fått bekräftelse att jag är med på kampanjen "fast track Hhonors gold". Dock syns inte detta på mitt Hhonors konto (fortfarande Blue), med andra ord så erbjuds jag inte någon fast track.

Det komiska är att jag lade till min flickväns Hhonors konto i samma kampanj (vid samma tillfälle) och på hennes Hhonors account står det "Reach Gold this year with 4 more stays" samt att hon nu är på Silver nivå.

Kontentan är att kommande bokningar sker på flickvännens Hhonors konto :)

Ni som signat upp via CWT har ni fått bekräftelse via mail alternativt angivet på profilen att ni deltar i kampanjen? Jag är Guld t.o.m. sista mars och signade upp (CWT) igår men kom bara till en sida där det framgick att jag var reggad, inget mail och inget på profilen. Ser att bL0m verkar ha samma problem.
Liksom ni som signat upp via Amex syns detta på er profil?

Toppen