Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Jo, men loungerna är ju ofta ett rent skämt. Har man tur kan man hämta en Coca-Cola 24/7 men inte så mycket mer.

Edit: som guld får du ju även oftast "vettiga" uppgraderingar, dvs du hamnar på Exec floor och får lounge. Som Diamond så är det helt meningslöst eftersom man ändå har lounge.

Jo, men loungerna är ju ofta ett rent skämt. Har man tur kan man hämta en Coca-Cola 24/7 men inte så mycket mer.

Edit: som guld får du ju även oftast "vettiga" uppgraderingar, dvs du hamnar på Exec floor och får lounge. Som Diamond så är det helt meningslöst eftersom man ändå har lounge.

De få gångerna jag fått dubbla uppgraderingar till executive floor har loungerna varit bra. Så pass bra att jag sluppit gå ut och äta. :) Det är absolut värt något. Tyvärr har det bara hänt 2 av 9 stays.

Senaste året måste jag också haft tur med loungerna, tycker nog att följande är mer än godkända:
Hilton CPH Airport
Hilton Prague
Hilton Berlin
Hilton Athens
Hilton Vienna Danube
Hilton Dubai Creek
Hilton Dubai Jumeirah The Walk
Hilton Dubai Jumeirah Beach Resort

Jag har hoppat middagen vid ett flertal tillfällen till förmån för loungebuffén på dessa hotell.

Men om jag inte är ute och cyklar bor @agehall en hel del på Hilton i Nordamerika, och då brukar inte loungerna vara mycket att hänga i julgranen.

Även jag har haft en del tur med uppgraderingar och lounger det senaste året. Tycker att HHonors är riktigt bra på att ta hand om sina gäster.

Hilton Dubai Creek
Hilton Jumeirah Beach Resort
Hilton Malta
Hilton Slussen
Hilton Prague Old Town
Hilton Budapest West End
Hilton Budapest Castle
Hilton Warsaw

Tycker det kan vara trevligt att ta en fördrink eller ett glas vin i loungen före man går ut och äter middag, händer väldigt sällan att jag/vi äter middag där. Däremot kan deras afternoon tea vara väldigt uppskattat om sötsakerna är goda :)

• Gilla
Reactions: SFC
Jag har fått 0p på en natt jag bokade på plats på hotellet. Någon som varit med om ngt liknande?
Inte heller blev det någon stay på den.

Toppen