Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Ja det räknar ner på min hiltonsida. Står 2 stay left for gold nu.
Det finns dock fler länkar i tråden.
Jag minns inte vilken jag använde, men det var rugbyspelare på landningssidan...

denna verkar aktiv:
Hilton HHonors - AMEX Savings at Work

Var intressant länk
Blir av med guldstatusen i mars nästa år. Men om länken fungerar kan jag få tillbaka den i Maj då jag (om jag orkar) kan byta mellan några Hiltonhotell i en vecka

Är det någon skillnad om jag kvalificerar i år eller nästa år? Eftersom Hilton kör på kalender år. Om jag kvalar 1 jan istället för 31 dec får jag då 2 år med guld istället? Då menar jag givetvis om jag använder fast track erbjudandet tidigare i tråden.

Är det någon skillnad om jag kvalificerar i år eller nästa år? Eftersom Hilton kör på kalender år. Om jag kvalar 1 jan istället för 31 dec får jag då 2 år med guld istället? Då menar jag givetvis om jag använder fast track erbjudandet tidigare i tråden.
Kvalificerar du efter 1 januari får du två år med statusen, dels året du kvalat dels nästkommande år.

Fick samma svar då jag pratade med Hiltons kundtjänst. Jag är guld genom accenturelänken, (går ut i mars) anmälde mig till amexlänken men en stay i november kom inte med därav samtalet. Har en stay i början av januari som blir min fjärde i perioden om den felande räknas in, kundtjänst skrev in detta i systemet och lovade att de löser det hela manuellt i januari. Hon konstaterade att allt såg rätt ut och att jag blir oavbrutet guld länge tack vare det här :)

Kvalificerar du efter 1 januari får du två år med statusen, dels året du kvalat dels nästkommande år.
Ok så Doktorns rekommendationer är att vänta med stay nr 4 till nästa år? När jag är inloggad står det dock att jag måste göra en stay till i år men antar att den inte känner av 90d challenge?

EDIT: läste villkoren mer detaljerat nu och det lönar sig verkligen att vänta med sista natten till andra sidan årsskiftet. :)

Last edited:
Är det fortfarande 26 stays till Diamond efter avslutad challenge?
Yes. Det er det på min fast track til Gold (udløbet link der gav Gold med det samme).
Skærmbillede 2014-12-25 kl. 00.51.10.png

Toppen