AndersPersson
Medlem
Är fast track så avgörande för dig? Det blir dyra minuter...Suck, då blev det värre.
Saknar * A status just nu.
Får väl boka Swiss för det dubbla då..
SAS borde ta och uppdatera hemsidan med rätt information....
Är fast track så avgörande för dig? Det blir dyra minuter...Suck, då blev det värre.
Saknar * A status just nu.
Får väl boka Swiss för det dubbla då..
SAS borde ta och uppdatera hemsidan med rätt information....
Är fast track så avgörande för dig? Det blir dyra minuter...
Enligt infon här så avslutades fast track för SAS Plus 1 feb, och gäller nu bara Star Alliance Gold:
Stora ändringar hos SAS vad gäller lounger och fast track - BusinessClass.se
Fast nu har du läst fel? Lounge-access avslutades men fast track finns fortfarande kvar för SAS Plus och status guld+ vilket står enligt den länk du hänvisade till. Vill man ha lounge access så kan man köpa det vid sidan om. Exempelvis Raiffeisenbank lounge 2 timmar för ca 300 SEK.
Vad har Gdansk med Prag att göra? För att det är kö i security på en flygplats vid godtycklig tidpunkt betyder inte att det är det på en annan flygplats. Dessutom med så många kolin måste du ändå checka in. Två handbagage + personal item är max på Swiss business.Blir nervös att köa i säkerhetskontrollen med så mycket terrorister lösa.
Vill snabbt innanför säkerhetskontrollen.
Nej, men har 2-3 väskor och orkar inte köa i en timme.
Ja, i Gdansk fick jag köa i 50 minuter. Helt sinnessjukt och efter det känner jag bara, nej.. jag betalar vad som helst för att slippa det igen.
Fast jag löste det nu.
Enkelresa var dyrt, ca 2.600kr med Swiss i Business men jag bokar PRG-ARN-BCN/NCE/ATH/LIS eller något liknande för 3.400kr så får jag en "ganska" billig enkelresa i Business till våren.
Vad har Gdansk med Prag att göra? För att det är kö i security på en flygplats vid godtycklig tidpunkt betyder inte att det är det på en annan flygplats. Dessutom med så många kolin måste du ändå checka in. Två handbagage + personal item är max på Swiss business.
Tyvärr stämmer det. Se bild.