Senaste nytt

Fast track Landvetter - Slow track

Idag 4 personer före mig kl 15.
Men slowtrack ja iom att man får backtracka mer nu till loungen.
Kan döpas om till SAS back-track. Eller back-trek. Ogillar. Man får be taxin att stanna vid hotelldörren istället nästa hång för kortare avstigning

Som jämförelse gick jag genom Wiens fasttrack på ungefär 37 sekunder i Tisdags. Ändå en del folk där.

Swedavia använder fast track för rörelsehindrade, vilket kan ta tid. Kombineras det med en reseovan familj så blir det kö. De är ju underbemannade med (vid de tillfällen då jag passerat) två personer i tjänst. Borde vara tre.

Vid vilka tider var det kö? Har en flight med SAS vid 6 nästa onsdag. Flög med BA kl 7 i måndags och gick i den vanliga, gick relativ snabb, 7-8 minuter. Hade gått snabbare om jag inte hade glömt att jag hade en gammal mobil i ryggan.

Personligen så känner jag att GOT Fast track är en rejäl förbättring om man kommer endast med carry-on och då kan hoppa av från Taxi direkt vid Scandic eller om man ställer bilen vid P2/P3 parkeringen.

Det är främst incheckat baggage som ställer till det.

Personligen så känner jag att GOT Fast track är en rejäl förbättring om man kommer endast med carry-on och då kan hoppa av från Taxi direkt vid Scandic eller om man ställer bilen vid P2/P3 parkeringen.
Är dörrarna där öppna nu? När jag var förbi där senast så gick det inte att komma in där, utan man var tvungen att gå bort till vanliga ingången och tillbaka. Eller missar jag kanske något och det finns en tredje väg in?

Det är främst incheckat baggage som ställer till det.
Eller flygbuss?

Är dörrarna där öppna nu? När jag var förbi där senast så gick det inte att komma in där, utan man var tvungen att gå bort till vanliga ingången och tillbaka. Eller missar jag kanske något och det finns en tredje väg in?

Eller flygbuss?

3/3 ggr jag nyttjat nya fast track så har jag kommit från ingången bredvid Scandic entren. Tidigast var i mitten av sommaren, senaste var i måndags.

Toppen