När jag var där var det 1 person i tjänst vid båge och 1 vid xray. Räckte att en person framför sölade för det skulle bildas kö så ja det har inte känts så dimensionerat för att vara FT.stare skrev:Tog mig 15min att gå igenom nya FT på Landvetter. Och kön växte. Är det rimligt?Klicka för att utvidga...
Är dörrarna där öppna nu? När jag var förbi där senast så gick det inte att komma in där, utan man var tvungen att gå bort till vanliga ingången och tillbaka. Eller missar jag kanske något och det finns en tredje väg in?JacobGBG skrev:Personligen så känner jag att GOT Fast track är en rejäl förbättring om man kommer endast med carry-on och då kan hoppa av från Taxi direkt vid Scandic eller om man ställer bilen vid P2/P3 parkeringen.Klicka för att utvidga...
Eller flygbuss?JacobGBG skrev:Det är främst incheckat baggage som ställer till det.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Är dörrarna där öppna nu? När jag var förbi där senast så gick det inte att komma in där, utan man var tvungen att gå bort till vanliga ingången och tillbaka. Eller missar jag kanske något och det finns en tredje väg in?Eller flygbuss?Klicka för att utvidga...
Jag stod i lång kö kl 0530. Gäller de första flighterna som drar vid 06. Är ju 5-6 fligter som går runt 06. Då måste GOT ha två band igång annars blir det Slow track.henrik l skrev:Vid vilka tider var det kö? Har en flight med SAS vid 6 nästa onsdag. Flög med BA kl 7 i måndags och gick i den vanliga, gick relativ snabb, 7-8 minuter. Hade gått snabbare om jag inte hade glömt att jag hade en gammal mobil i ryggan.Klicka för att utvidga...