JacobGBG
Medlem
Nä, det går inte att stapla olika status.Har en liten fråga: Jag skall åka med 3 kollegor med Lufthansa i ekonomi på måndag FM. Jag har senator och AMEX Platinum. Min kollegor har ingen status. Kan vi gå alla 4 i fast track?
Nä, det går inte att stapla olika status.Har en liten fråga: Jag skall åka med 3 kollegor med Lufthansa i ekonomi på måndag FM. Jag har senator och AMEX Platinum. Min kollegor har ingen status. Kan vi gå alla 4 i fast track?
Har inte testat själv men Fast track på GOT är bemannad så gissar att du bara säger dessa är min familj.Någon som vet hur man gör när man ska gästa mig+3 familjemedlemmar (är guld åker SAS)? Aldrig gjort det innan.
När jag gjorde det för typ 10+ år sedan så sa jag i mottagningen att jag har med mig min familj. Välkomna in sa de (förutom på Oslo).Någon som vet hur man gör när man ska gästa mig+3 familjemedlemmar (är guld åker SAS)? Aldrig gjort det innan.
På GOT/ARN/CPH så finns en specifik familjknapp på grindarna.Någon som vet hur man gör när man ska gästa mig+3 familjemedlemmar (är guld åker SAS)? Aldrig gjort det innan.
Vilka grindar får man välja detta på ARN?På GOT/ARN/CPH så finns en specifik familjknapp på grindarna.
Vilka grindar får man välja detta på ARN?
Jag har då aldrig sett något sådant
Aha, då förstår jag.Till Gold lounge när jag scannar BC så brukar det komma upp en prompt med tre val om jag reser själv, men en gäst eller familj.
Inser att det var nog jag som var ute och snurrade. Davvelavve var inte tydlig med vilket som gällde men utifrån föregående diskussion så är det nog Fast track som gäller. Då är beskedet att det finns inget uttryckligt om att man får ta med ett helt sällskap där.Aha, då förstår jag.
Trodde diskussionen va om fast track