Senaste nytt

Farnborough Air Show 2016: 15-17 juli 2016

Hilton Metropole. Vilket käbbelkaos.
30 min för incheckning (två pers före i kön). Slitet rum, trasigt täcke, smutsiga lakan. Här ska skrivas ett argt brev...

Imorgon går taxin 08:30 från lobbyn På Metropole. Det finns en plats över om någon är intresserad (£13, rena fyndpriset).

30 min för incheckning (två pers före i kön). Slitet rum, trasigt täcke, smutsiga lakan. Här ska skrivas ett argt brev...

Imorgon går taxin 08:30 från lobbyn På Metropole. Det finns en plats över om någon är intresserad (£13, rena fyndpriset).
Vet inte hur ni kom fram till att bo där (annat än att det brukar vara billigt)? Hotellet är klart sunkigt [slitna möbler, gamla heltäckningsmattor etc.] och mer av trestjärnig standard man förväntar sig på något halvsunkigt B&B nära Paddington.

Inte för att Hilton Paddington är något topphotell, men det är betydligt bättre.

Tyvärr kan jag inte kontrollera renligheten, lyset i rummet fungerar inte, men varför skall man klaga, det i badrummet lyser och så kan man lyssna på Ring så spelar vi på paddan.

Jag bodde på Village Hotel Farnborough natten mellan onsdag och torsdag. Väldigt fint och fräscht hotell ca 1 km från ingången. Bokade en dag innan och fick ett rum för 2500 kr.

Står på LHR system crash enorma köer och vår flight existerar inte @doc får se vad de säger när vi kommer fram till checkin

Toppen