Senaste nytt

Farnborough Air Show 2016: 15-17 juli 2016

@011430121 Jag är nästan helt säker på att det INTE går att använda Oyster Card
för National Rail så långt ut från London.. Det går ju att köpa tågbiljetten på nätet.
09.20-tåget låter helt Ok för mig.

Jag har alltid köpt biljetter med National Rail också. Låter som en plan att ta 9:20-tåget.

Jag bor på Hilton Metropole.

Tåget kostar 16 GBP per person (plus t-bana till Waterloo som är några pund till). Om vi är tre som delar en taxi direkt till flygfältet så kostar den bara 21 GBP per person. Är det fler som bor på Metropole/Paddington som är intresserade av det?

Jag bor där, @Tommy @Susanne och @IPC_Mataveri Även de bor där och skall ut, +1 IPC_Mataveri hon skall inte med utan där skall det tydligen konsumeras. @fcx hur lång tid tar transporten, ett år åkte jag "direktbuss" från Hyde Park och det tog nästan 90 minuter, jag gör som majoriteten har alltid följd alfa hanarna.

Tåget kostar 16 GBP per person (plus t-bana till Waterloo som är några pund till). Om vi är tre som delar en taxi direkt till flygfältet så kostar den bara 21 GBP per person. Är det fler som bor på Metropole/Paddington som är intresserade av det?
Precis.
Om ni är tre eller fler tror jag att det är bäst med förbokad taxi, helst för tur & retur med tanke på att hemresan kostade avsevärt mer än resan dit förra gången.
Även om ni tar tåget till någon av Farnborough stationer, behöver ni fortfarande att ta er till flygplatsen därifrån. Så det blir mycket smidigare med taxin.

Tunnelbana till stationen i London - någon av Farnborough stationer - Farnborough flygplats
Om ni är mellan 5 - 8 personer kan ni också boka en 8 seater minibus för 97 GBP enkel, 185 GBP t/r från Hilton Metropole.

Toppen