Senaste nytt

Farnborough Air Show 2016: 15-17 juli 2016

Om någon/några bor i Heathrow området istället för boende i stan, kan det vara en bra idé att dela en limo transfer.
Heathrow Airport taxi to or from LHR-Farnborough

Det kostar från 53 GBP enkel / 99 GBP tur o retur för en bil med tre passagerare.

Screenshot20160617 01 Taxi.png

Från Hilton Paddington kostar det från 63 GBP enkel / 117 GBP tur o retur för en bil med tre passagerare.

Screenshot20160617 02 Taxi.png

Frustrerande att det inte finns några awardplatser på British Airways flight mellan Stavanger-London på utresa 15 juli och på hemresa 17 juli.
Det finns platser på andra hållet men det hjälper inte för mig. :(

Frustrerande att det inte finns några awardplatser på British Airways flight mellan Stavanger-London på utresa 15 juli och på hemresa 17 juli.
Det finns platser på andra hållet men det hjälper inte för mig. :(
Det finns en enkel lösning ;) Flyg ihop ett BA guld så går det ju att boka Var klass som Award.

Synd att det är den dagen flighter inte finns. Hemresan hade fortfarande gått att ordna (sista dagen idag).

Du måste nämligen boka Gold Priority Award minst 30 dagar innan (och går bara per tlf, ej online). Kostar dubbla avios, men är ibland ändå ganska bra när revenue tickets är väldigt dyra.

edit: För att förtydliga mitt tidigare inlägg. Som Gold får du extra tillgång till V-klass revenue inventory som award (till normal kostnad). Du kan också boka Gold Priority Award som kostar dubbla Avios, men går att boka så länge revenue tickets säljs - förutsatt att det är minst 30 dagar till avgång.

Last edited:
Funderar på att ta tåget från Waterloo Station till Farnborough. Någon annan
som är inne på samma tanke ? Lite beroende på vilket tåg man väljer så tar
det 35 - 50 minutrer. Vid Farnborough går det gratis shuttlebuses till mässan.

Bor på Hilton Bankside - någon mer som bokat där ?

Last edited:
Funderar på att ta tåget i år i igen också om ingen från Paddington/Metropole funderar på bilservice.
Här är iaf tidtabellen för tåget (skapat en för Lördagen)

Attachments

• timetable111756.pdf
    120,6 KB · Visningar: 219
Toppen