Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

British Airways skrev:
Our Club Europe service offers you a meal planned to perfection based on the time and length of your flight.

On a morning flight start your day with a hot English breakfast or if you are leaving later try our charcuterie selection, both served with warm bread and pastries.

Insåg precis att det blir extended breakfast, eller om det heter brunch, på vägen till London imorgon (11:15 take-off). Inget att hänga i granen om jag förstår tidigare trådar...?

Hoppas BA bunkrat upp tillräckligt med skumpa nu. Det är många som ska ha sina behov tillfredsställda på fredag/söndag! ;)

Förra resan till Farnborough lyckades vi inte tömma "baren" på skumpa trots ett bra försök !
På Dreamlinerresan förra året var det däremot dåligt bunkrat med bubbel och den tog slut
alldeles för fort..

Nej, men då var det ju i alla fall Pommery NV. Nu är det ju Heidsieck Brut Monopole Blue Top NV som jag inte alls är särskilt förtjust i.

Jag tror BA kommer att servera mig något bättre på fredag - BA tillåter BYO... ;)

Nu blir jag nyfiken: Var införskaffar du i så fall det medhavda? Knappast på Arlanda då vi reser inom EU.
Allt annat tar ju borderlinekontrollen, nej säkerhetskontrollen menar jag... ;)

Men du kanske har finsprit med i små gulliga flaskor som tillåts passera? :)

Nu blir jag nyfiken: Var införskaffar du i så fall det medhavda? Knappast på Arlanda då vi reser inom EU.
Allt annat tar ju borderlinekontrollen, nej säkerhetskontrollen menar jag... ;)

Men du kanske har finsprit med i små gulliga flaskor som tillåts passera? :)

Visst får vi väl handla på ARN? Jag har iofs aldrig gjort det, men visst har de väl viss sprit som får säljas även intra-EU?

Visst får vi väl handla på ARN? Jag har iofs aldrig gjort det, men visst har de väl viss sprit som får säljas även intra-EU?
Jag tror inte att det går på Arlanda.
Jag har sett på andra EU länders flygplatser att de har två olika priser på alkoholdrycker men inte i Sverige.

Toppen