Hittade precis följande video som visar en Dreamliner öva lite inför showen i UK
Watch Boeing's 787-9 Dreamliner do things that would make you throw up | The Verge
OJ, att få rätta @agehall, det är bara Systembolaget som får sälja skattad sprit i Sverige, därför får man inte handla sprit som skal intra-EU på flygplatserna i Sverige, tror att det är likadant i Finland.Visst får vi väl handla på ARN? Jag har iofs aldrig gjort det, men visst har de väl viss sprit som får säljas även intra-EU?
OJ, att få rätta @agehall, det är bara Systembolaget som får sälja skattad sprit i Sverige, därför får man inte handla sprit som skal intra-EU på flygplatserna i Sverige, tror att det är likadant i Finland.
Visst får vi väl handla på ARN? Jag har iofs aldrig gjort det, men visst har de väl viss sprit som får säljas även intra-EU?
Men problemet är att agehall vill ha egen sprit/champagne ombord på väg till London från Stockholm, då faller idén även om du kunde köpa alkoholdrycker på Köpenhamn...CPH säljer för intra-EU också så om det är något du vill ha så skicka ett meddelande så fixar jag det på vägen upp till ARN på Fredag. Du kan kolla här: https://shop.cph.dk/
Men problemet är att agehall vill ha egen sprit/champagne ombord på väg till London från Stockholm, då faller idén även om du kunde köpa alkoholdrycker på Köpenhamn...
Han har ju hela dagen på sig att göra en "sprit/milagerun" till Oslo och köpa en flaska: Rekommenderar turen ARN-OSL-HEL-ARN T2 så att du hamnar i rätt terminal så inte spriten vaskas pga terminalbytet...Visst får vi väl handla på ARN? Jag har iofs aldrig gjort det, men visst har de väl viss sprit som får säljas även intra-EU?