Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

Oj, vilken dag! Det var utlovat ösregn, men det blev riktigt strålande solsken. Tror att alla kommer hem med en liten solbränna.

Håll till godo med ett mindre urval bilder:

DSC03868.jpgDSC03911.jpgDSC03946.jpgDSC03963.jpgDSC03970.jpgDSC03994.jpgDSC04025.jpgDSC04029.jpg

Attachments

• DSC04018.jpg
    DSC04018.jpg
    296,5 KB · Visningar: 416
Dessutom hittade vi ett ställe där man kan använda tea points, men det var bara en i gruppen som hade några på kontot

DSC03921.jpg

Vi i Park Inn-gänget kommer att åka från hotellet kl. 1000 imorgon och sätta oss i Galleries (inte) First (dvs. businessloungen). Om det är någon som kan gästa in oss i GF får ni gärna komma förbi, och passa på att ta en glass.

Vi i Park Inn-gänget kommer att åka från hotellet kl. 1000 imorgon och sätta oss i Galleries (inte) First (dvs. businessloungen). Om det är någon som kan gästa in oss i GF får ni gärna komma förbi, och passa på att ta en glass.

Hilton Metropole-gänget räknar med att anlända runt 11 med möjlighet att gästa in.

Någon mer på Metropole på väg till frukost ? Finns plats vid bord inne i sportsbaren. ( Precis vid baren )

Vi sitter i South, direkt till vänster om ingången. Doktorn och fcx vill gärna bli ingästade i First, för mig själv spelar det ingen större roll, jag måste ändå blippa på datorn mest hela tiden.

Vi sitter i South, direkt till vänster om ingången. Doktorn och fcx vill gärna bli ingästade i First, för mig själv spelar det ingen större roll, jag måste ändå blippa på datorn mest hela tiden.

Riktigt dålig placering. Jag såg fram emot att höra "Paging Dr. Miles and party" i loungen, men det kändes ju lite löjligt när ni satt mitt framför servicedesken...

Toppen