Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

Blev lite kort med sömn då vi inte var på hotellet förrän vid midnatt. Sitter nu i GF igen och väntar
på BA776. Idag blir det "bara" frukost utan bubbel - ska ju direkt till jobbet. När jag lämnade
Sheraton vid 06-tiden så var frukostmatsalen inte öppen men man kunde då en liten påse med
en macka, ett äpple och kaffe. Frukost i GF känns betydligt bättre !

För övrigt - tack alla för en supertrevlig helg! Det är aldrig fel med en heldag i GF och när man dessutom får champagnefrukost där två dagar i rad så blir det ju inte sämre...

Vill också tacka alla. Trevligt att få lite fler ansikten till namn då jag endast träffat en del på flyg samt på 2-årsfesten.
Ska bli bättring på Monksdeltagande för min del. Dock så missar jag Torsdagen då semestern börjar imorgon.

Kom ut tidigt till Farnborough med buss via Heatrow. Medan jag köade för att få ut beställd biljett såg jag Boeings Dreamline elände, prototypen nedanför till höger. Plötsligt startade planet och flög iväg från mässan???
Senare när jag insett att Airbus 350 XWB saknades trotts löfte från bolaget gick jag bort till Airbus och frågade vad som hänt. Svaret var att planet dragits tillbaka pga problem av samma anledning lämnade 737:an shown??? Någon som vet nåt mer? :confused:
Lite fotografier från Flygshowen! :cool:
DSC_0009.jpgDSC_0010.jpgDSC_0014.jpgDSC_0027.jpgDSC_0034.jpgDSC_0052.jpg

Toppen