Senaste nytt

Farnborough Air Show 2012 program för deltagare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det Arlanda Express och att träffas där 16.15 - 16.30 som de flesta från Stockholm kommer att köra på ?
Jag hänger på det också i så fall.

Detär min plan att vara där vid den tiden. Ni som dyker upp hoppas jag har BC.se-tagen på väskan så att ni "syns" !
Kan man ta A. Express för 140:- i.st.f. 280:- så har man "tjänat" ett par Pints..

Jag kommer att vara vid A-express 1600-1615, har ingen BC tag ännu utan en knallröd liten carryon.

Tips är annars att det kostar nu 420:- mellan city och Arlanda med Taxi kurir. Så är man 4 pers så blir det flygbusspris.

Då tjänar man ytterligare en Pint ! Tycker dock att A. Express är ett behagligare sätt
att resa. Vi får se hur många som dyker upp i e.m. men jag hinner nog inte dit före
kl. 16.15.

Detär min plan att vara där vid den tiden. Ni som dyker upp hoppas jag har BC.se-tagen på väskan så att ni "syns" !
Kan man ta A. Express för 140:- i.st.f. 280:- så har man "tjänat" ett par Pints..

Själv tar jag SJ-tåget 278 15.23 och tjänar ännu fler pints (128 kr för "förstaklass") och en minut. Hänger i SJ-loungen innan dess.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen