Senaste nytt

Farnborough Air Show 2012 program för deltagare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara så att ni vet kommer flighten troligen vara oversold. Endast 5 säten (J4 I1) är till salu i Club sist jag kollade.
Ett fåtal kvar i Traveller. CE kabinen lär bli full. Men det ska nog bli bra så länge man inte förväntar sig för mycket. Det är trots allt inom Europa vi flyger. Men, är besättningen pigg och fin blir det kanon.

Uppdaterad seating (19:25)

Stockholm/ARN -> London/LHR: BA781

A​
B​
D​
F​
J​
K​
1​
2​
3​
doc Oneworld_Saphire_Status.jpgConcorde Oneworld_Emerald_Status.jpg
4​
rob74 Oneworld_Saphire_Status.jpgOla Brandborn Oneworld_Saphire_Status.jpgsunkan Oneworld_Saphire_Status.jpg
5​
xmitsembl Oneworld_Saphire_Status.jpg
6​
AHO Oneworld_Emerald_Status.jpgKricka Oneworld_Emerald_Status.jpg
7​
Roger J
8​
bjornstromMarcusC Oneworld_Saphire_Status.jpg
9​

London/LHR -> Stockholm/ARN: BA786

A​
B​
D​
F​
J​
K​
1​
Concorde Oneworld_Emerald_Status.jpg
2​
sunkan Oneworld_Saphire_Status.jpgKricka Oneworld_Emerald_Status.jpg
3​
sembl Oneworld_Saphire_Status.jpg(reservera gärna åt rob74)Ola Brandborn Oneworld_Saphire_Status.jpg
4​
doc Oneworld_Saphire_Status.jpgAHO Oneworld_Emerald_Status.jpg

Last edited:
Ni som ska ta HEX och ha BAA Worldpoints kan tjäna lite extra poäng från och med idag.

We have teamed up with Heathrow Express, which means you can now collect WorldPoints whilst you speed from the terminal to central London in just 15 minutes. To celebrate the launch, we are offering Heathrow Express customers triple points on all online bookings from 12 July – 31 August 2012*.
https://www.heathrowexpress.com/WorldPointsOnline

Jag och 011430121 tänker ses 8.30 och ta 8.50-tåget till Farnborough på lördagmorgon. Om någon vill haka på oss PM:a mig så byter vi nummer.

Last edited:
Ni som ska ta HEX och ha BAA Worldpoints kan tjäna lite extra poäng från och med idag.

We have teamed up with Heathrow Express, which means you can now collect WorldPoints whilst you speed from the terminal to central London in just 15 minutes. To celebrate the launch, we are offering Heathrow Express customers triple points on all online bookings from 12 July – 31 August 2012*.
https://www.heathrowexpress.com/WorldPointsOnline
Det kom ju väldigt lägligt

Tur att man gick med i BAA WP igår - innan jag köpte biljetten till HEX !

Tror att jacka och paraply kan vara bra även om prognosen ser bättre ut
nu än tidigare.

Jag har alltid undrat om hur mycket British Airways betalar till Swedavia eller till Securitas för värdelös Fast track på Arlanda T5.
Det är ingen Fast Track då det är bara Fast track till kontrollant som kollar boardingkortet och sedan är det samma kö som alla andra när man går genom säkerhetskontrollen. :eek:

Den är kass. Men det händer att kön är långt ut i Sky City och då hjälper det väl ändå en del.

Är det Arlanda Express och att träffas där 16.15 - 16.30 som de flesta från Stockholm kommer att köra på ?
Jag hänger på det också i så fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen