Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Ethiopian Airlines: Oslo-Kapstaden/Johannesburg/Seychellerna mm från 5700 NOK

palmen

Moderator
Tack för att du delar med dig av dina upplevelser.

Jag kan inte välja platser för min resa ikväll.
Det går inte heller att checka in online. Har du något tips?
Kan SAS hjälpa till med det på Landvetter när vi checkar in?
Skulle bli väldigt förvånad om sas på Landvetter kan höra något. Det är inte ens samma bokning och Ethiopian flyger inte från Landvetter. Lika stor chans som att få hjälp med British Airways av SAS personal, det kan väl hända om de har lite att göra men är nog ytterst liten sannolikhet att det blir så
 

Impendill

Medlem
Skulle bli väldigt förvånad om sas på Landvetter kan höra något. Det är inte ens samma bokning och Ethiopian flyger inte från Landvetter. Lika stor chans som att få hjälp med British Airways av SAS personal, det kan väl hända om de har lite att göra men är nog ytterst liten sannolikhet att det blir så

Vart vänder jag mig då?
 

Pixel

Medlem
Tack för att du delar med dig av dina upplevelser.

Jag kan inte välja platser för min resa ikväll.
Det går inte heller att checka in online. Har du något tips?
Kan SAS hjälpa till med det på Landvetter när vi checkar in?

Vi kunde inte heller checka in men det var nog för att vi hade infant med i bokningen. Vi fick även upp meddelandet med Schedule change men valda att ignorera kontakt med flygbolaget. I slutändan visade det sig att de platser som vi bokat första gången i våras låg kvar ändå.

Jag hade avvaktat tills ni kommer till Oslo.
 

Impendill

Medlem
Om du startar i Oslo så är det på Gardemoen sånt fixas. Eller om du ringer deras call center (antar att de har ett sådant) kanske de kan hjälpa till.
Vi kunde inte heller checka in men det var nog för att vi hade infant med i bokningen. Vi fick även upp meddelandet med Schedule change men valda att ignorera kontakt med flygbolaget. I slutändan visade det sig att de platser som vi bokat första gången i våras låg kvar ändå.

Jag hade avvaktat tills ni kommer till Oslo.

Vi reser från ARN
 

Pixel

Medlem
Andra resan på denna flashsale gick till Kapstaden. Vi är 2 sällskap på skilda bokningar. Då bokningen gick lite för fort så fick vi inte samma hemresedag. Ena sällskapet åker hem på lördag och andra på söndag.

När jag försökt ändra på detta dels 3 gånger via telefon samt på besök på biljettkontoret i Kapstaden ges samma svar. Skall du ändra datum kostar det ca 25000 SEK/biljett.

Då innebar det även nedgradering till ekonomi på hela sträckan till Oslo då business var full mellan Kapstaden-Addis på lördagen.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Alf

Medlem
Va tusan, @agehall, har du frångått dina budord? Flyga med Ethiopian, har bestämt för mig att detta är ett afrikanskt bolag. Snart kanske någon ser dej på Turkish Airlines också. Dags att börja revidera tavlan med budorden:D
 
Toppen