Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Bangkok - Toronto med Ethiopian för ca 6500kr

Ja, då är det ju bara att gå och vaccinera sig om man inte redan gjort det. Det är, som jag redan påpekat, smart att göra om man ska resa till/via afrika, även om man inte strikt taget behöver det i alla lägen.

Noterar att jag fortfarande inte kan se något på mitt kontoutdrag hos Amex för denna biljett (inte ens en reservation). Hur ser det ut för er andra?
Jag har ju biljettnummer och det går bra att se på bokningen, så förhoppningsvis tar det bara lite tid...

Noterar att jag fortfarande inte kan se något på mitt kontoutdrag hos Amex för denna biljett (inte ens en reservation). Hur ser det ut för er andra?
Jag har ju biljettnummer och det går bra att se på bokningen, så förhoppningsvis tar det bara lite tid...

När det gäller OSL-ADD-<Africa> så tog det tre dagar innan det syntes på AMEX-kontot att pengarna var dragna. Jag kan inte heller se något avdrag för detta köp ännu men det kommer...

Kostande för biljetten drogs genast av från den kredit jag har hos Amex. Dock så syns ingenting på kontoutdraget ännu.

Ja, då är det ju bara att gå och vaccinera sig om man inte redan gjort det. Det är, som jag redan påpekat, smart att göra om man ska resa till/via afrika, även om man inte strikt taget behöver det i alla lägen.

En fördel med Gula Febern-vaccineringen är att den gäller i 10 år - man klarar även
nästa gång det dyker upp en möjlighet. När kommer ett vaccin mot att boka alla dessa
tokiga biljetter..?

Jepp. Verkar som ET börjat cancellera bokningarna. Hoppas inte oå ett nytt Alitaliagate för alla er som bokade.

Toppen