Senaste nytt

Första klass till New York del 2: Lufthansa First Class A340-600

<blockquote><strong>kristofergustafsson;45253 wrote:</strong> Det här är något som jag tycker känns väldigt underligt: betalar man 70 000 kronor för "obegränsad" mat och dryck i F, och så kräver de ändå 200 kronor (växelpengar!) extra för internet?!?</blockquote>
<br />
Håller med dig fullständigt. Tycker att det låter både pinsamt och förvånande. Tack Martin för en kul läsning förövrigt.

Riktigt bra raportage, tycker ni håller otroligt hög standard. Vilket är väldigt kul. Video är heller aldrig fel.<br />
<br />
Måste hålla med om att ta betalt för internet, när man redan köpt F biljetter känns lite konstigt :S

Underbart Björnström. En särskild eloge för filmerna. Riktigt kul att se. Jag och frugan åker LH F MUC-PVG om tre veckor. A346 med förhoppning om nya first. Skall ta lite bilder och återkommer med en rapport.

<span style="color: #000000"><strong>MÄKTIGT</strong></span>!Maten såg helt otrolig ut! Du måste verkligen ha ett toppen jobb!

Tak for reportage og billeder, sans for detaljer. Jeg ville nok hellere have 4 bz-klasse ture i stedet for for en F-klasse!? Der er lidt mere liv paa bz-klasse, og det er absolutte marginaler man faar extra paa F? Bortset fra prestigen, selvfoelgelig...

<blockquote><strong>pep;45840 wrote:</strong> Tak for reportage og billeder, sans for detaljer. Jeg ville nok hellere have 4 bz-klasse ture i stedet for for en F-klasse!? Der er lidt mere liv paa bz-klasse, og det er absolutte marginaler man faar extra paa F? Bortset fra prestigen, selvfoelgelig...</blockquote>
<br />
Jeg er ganske enig. Førsteklasse er noe man som entusiast "må" prøve en gang eller flere i livet, men jeg er generellt mer enn fornøyd om jeg får fly i en av de bedre businessklassene.

Toppen