Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

miles

Medlem
Jag kan inte logga in just nu men ska kika senare. Senast jag kollade sa behovde jag en hel del natter for att aterkvalificera sa tror inte det beror pa att jag bott sa mycket oftare pa Hilton an du. Daremot bytte jag till en svensk adress direkt efter att registeringen gick igenom, kanske det som spelar in pa nagot underligt vis? Om du har Australien-adressen kvar? Men det verkar ju konstigt...

På min HHonors-sida står det "Based on nights earned this year, your 2014 tier would be Blue." Betyder det att det inte kommmer dimpa ned ett nytt guldkort hos mig?

Vad står det på er HHonors-sida, miles och drW
 

FF#1

Medlem
Hiltons sida är skum angående status och giltighet. På min sida stod det i fjol "Based on nights earned this year, your 2013 tier would be Silver." men after nyår så bytes det bara till "Based on nights earned this year, your 2014 tier would be Blue."

Så den som lever får se.
 

Gnagel

Medlem
Jag utnyttjade Australientricket och har bytt till in svenska adress och på min sida står det att jag nästa år trillar ner på Blue baserat på antal nätter i år. I fredags så ramlade det in ett HH Gold-kort i brevlådan giltigt t.o.m mars 2015 så nu hoppas jag att webben visar detsamma inom kort :)
 

gusten

Medlem
Har fått Diamond förlängt t o m 2014, men har aldrig fått ett kort i brevlådan - trots att jag skrivit och bett om det:
 

GOTATH

Medlem
När jag loggade in på HH-kontot för en vecka sedan stod det att de höll på att kolla över hur mycket poäng jag tjänat under året så att de kunde bedöma min status under 2014.
Nu står det
CURRENT STATUS
GOLD
Reach Diamond this year with 30 more stays, 60 more nights, or 120,000 more base points.

Så jag antar att det bara är att ligga lågt och nyttja Guld-förmånerna :)
 

FF#1

Medlem
När jag loggade in på HH-kontot för en vecka sedan stod det att de höll på att kolla över hur mycket poäng jag tjänat under året så att de kunde bedöma min status under 2014.
Nu står det

Så jag antar att det bara är att ligga lågt och nyttja Guld-förmånerna :)

Samma här, ska bli intressant att se hur det blir när min status egentligen skulle gå ut i mars.
 

pljung

Medlem
Står samma när jag loggar in på mitt HH-konto, men hoppas jag kan ha guld hela 2014 också (går ut mars månad).
Bor just nu på Hilton Strand i Helsingfors, uppgraderad till Panorama suite :) ....tyvärr allt för mycket jobb denna helg så har inte kunnat utnyttja executive lounge något dessa dagar. Kom tillbaka till hotellet 21.50 ikväll och gick direkt till loungen för att ta ett glas vin och koppla av, men alkohol serverades inte efter 21.45 :(

EDIT: Loggade in på mitt konto nu, och verkar vara så att jag är guld hela 2014 också
"To maintain Gold status in 2015, you need 40 more nights."
 
Last edited:
Toppen