Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

Jag ser faktiskt inget uppenbart ställe online där det står hur länge min status gäller. Det står bara "Based on this activity, your status 2014 would be Diamond" men den säger inget om ifall det tar slut 2015 eller inte.

Jag ser faktiskt inget uppenbart ställe online där det står hur länge min status gäller. Det står bara "Based on this activity, your status 2014 would be Diamond" men den säger inget om ifall det tar slut 2015 eller inte.

Samma sak här! Det framgår ingenstans online när det upphör utan bara vilken status man får nästa år via aktiviteter. Jag trodde dock att det berodde på att Centurion förnyar mitt och sambons Diamond automatiskt varje år och att Hilton därför inte bryr sig om kvalificering och förfallodatum i alla fall.

Ditt Diamond kanske också baseras på något annat än spend/stays?

Mitt diamond är baserat på stays, vilket nog är det enklaste sättet förutom möjligen via kreditkort i USA då.

Fick Gold till mars 2015 jag med haromdagen, ovantat nar det var en promotion. Men valkommet! :)Mitt Accor Platinum ar dock ett minne blott.

Ska bli spännande och se om det ligger ett nytt kort i posthögen när jag kommer hem.
Eller om man ska be frugan kolla genom den….
Förvisso om det inte gör det så är det inte hela värden då jag har ett till Hiltonkort med giltighet till 2015, men det vore smidigt att slippa byta kort eller att slå ihop kontona.

På min HHonors-sida står det "Based on nights earned this year, your 2014 tier would be Blue." Betyder det att det inte kommmer dimpa ned ett nytt guldkort hos mig?

Vad står det på er HHonors-sida, miles och drW

Är det inte konstigt, med tanke på att jag deltagit i samma deal som miles och drw? Undrar om det kan bero på att de har fler stays än jag. Jag har bara två stays registrerade. (Dock har jag bott betydligt fler gånger, via hotels.se)

Toppen