Knucket
Medlem
Hmm jag gillar de där tre mackorna och en scones...Verkar vara få som gör dock![]()
Tror inte att det är smaken som gör att man ogillar dom, utan att det är för lite mat när man är hungrig.
Hmm jag gillar de där tre mackorna och en scones...Verkar vara få som gör dock![]()
Undrar vad jag ges för alternativ när jag och mor min åker i mars?
Jag är glutenallergiker och bör heller inte äta sötsaker...
Kommer hojta till hos BA innan ang kosten.
Dep ARN 15:00
Beställ ett glutenfritt mål via Manage My Booking på BA:s hemsida. Observera att man måste dock klicka vidare i dialogen för mat, så alla alternativen visas för annars ser man inte glutenfritt.
Tack!
Har just trixat mig igenom labyrinten fram till glutenfritt! Inte helt lätt men det vill de nog inte att det ska vara heller. ;-)
Sen lite OT, detta är en överraskningsresa till min mor, jag har inte hennes passnummer o dyl som BA kräver. Räcker det att vi tar det vid incheckningen?
Det jag var mest emot mackorna är picklad rödlök som de ska envisas att förstöra ostmackorna med. Sedan vad gäller "brunch" är det trist att man inte får en riktig lunch när man åker 10:45 från LHR eftersom klockan i Sverige är nästan 12 vid det laget och man landar vid 14.