Senaste nytt

Förändringar i British Airways catering inom Europa

Undrar vad jag ges för alternativ när jag och mor min åker i mars?
Jag är glutenallergiker och bör heller inte äta sötsaker...
Kommer hojta till hos BA innan ang kosten.

Dep ARN 15:00

Undrar vad jag ges för alternativ när jag och mor min åker i mars?
Jag är glutenallergiker och bör heller inte äta sötsaker...
Kommer hojta till hos BA innan ang kosten.

Dep ARN 15:00

Beställ ett glutenfritt mål via Manage My Booking på BA:s hemsida. Observera att man måste dock klicka vidare i dialogen för mat, så alla alternativen visas för annars ser man inte glutenfritt.

Hmm jag gillar de där tre mackorna och en scones...Verkar vara få som gör dock:D

Det jag var mest emot mackorna är picklad rödlök som de ska envisas att förstöra ostmackorna med. Sedan vad gäller "brunch" är det trist att man inte får en riktig lunch när man åker 10:45 från LHR eftersom klockan i Sverige är nästan 12 vid det laget och man landar vid 14.

Beställ ett glutenfritt mål via Manage My Booking på BA:s hemsida. Observera att man måste dock klicka vidare i dialogen för mat, så alla alternativen visas för annars ser man inte glutenfritt.

Tack!
Har just trixat mig igenom labyrinten fram till glutenfritt! Inte helt lätt men det vill de nog inte att det ska vara heller. ;-)
Vilka tider på dagen kör de med Afternoon Tea?
Nån som vet?

Sen lite OT, detta är en överraskningsresa till min mor, jag har inte hennes passnummer o dyl som BA kräver. Räcker det att vi tar det vid incheckningen?

Tack!
Har just trixat mig igenom labyrinten fram till glutenfritt! Inte helt lätt men det vill de nog inte att det ska vara heller. ;-)

Sen lite OT, detta är en överraskningsresa till min mor, jag har inte hennes passnummer o dyl som BA kräver. Räcker det att vi tar det vid incheckningen?

Jo, det är lite av en labyrint. Det var därför jag poängterade att man måste klicka vidare. Har själv fastnat där några gånger då jag hjälpt en glutenallergiker med detta.

Vad gäller passen är det okej vid incheckningen.

Skulle självklart så här i efterhand prickat in en lunchflight eftersom jag även förstått att loungen på ARN inte erbjuder mycket till mat heller...

Vill dock lära mig redan nu vilka platser jag bör ta sikte på när det är dags för det. Vill ju att mamsen och jag ska få bästa möjliga så klart. ;)

På vägen hem har jag förstått att det finns olika lounger att välja mellan och "north" är nåt att ta sikte på? (Ff lite OT, sorry.)

Det jag var mest emot mackorna är picklad rödlök som de ska envisas att förstöra ostmackorna med. Sedan vad gäller "brunch" är det trist att man inte får en riktig lunch när man åker 10:45 från LHR eftersom klockan i Sverige är nästan 12 vid det laget och man landar vid 14.

Fast de har ju en mycket trevlig Ost och Salami tallrik som man kan välja på med nybakt bröd.

Toppen