Jag har 17 nätter och 11 vistelser.
Så för mig står det "Complete 3 nätter or 0 vistelser more to keep Vip tier!"
Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?
Jag har 17 nätter och 11 vistelser.
Så för mig står det "Complete 3 nätter or 0 vistelser more to keep Vip tier!"
Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?
OT, men tidigare kunde man parkera gratis genom att dagligen gå till en "Ipad" vid receptionen och knappa in sitt registreringsnummer. Har de tagit bort det alltså?Och nu har det ändrat sig… För mig som VIP visat det nu att jag måste upp i de vedertagna nights/stats programmet anger…
Nåväl. Att upptäcka det på Radisson Blu Resort Trysil där det införts parkeringsavgift och det missats statusuppmärksamhet igen. Det gör att allt liksom inte spelar någon roll. Det var kul så länge det varade.
Yes. Borta.OT, men tidigare kunde man parkera gratis genom att dagligen gå till en "Ipad" vid receptionen och knappa in sitt registreringsnummer. Har de tagit bort det alltså?
Alternativet betala med poäng dyker upp i sista steget vid betalning. Radissonpoäng är för mig enbart bra att maximera för att växla till Eurobonuspoäng (1/7).Är det någon som skulle kunna förklara hur man använder poängen på Radisson rewards? Jag håller just nu på att kolla om jag ska omvandla mina MR till antingen Hilton Honors eller Radisson, men på Radisson så ser jag inte hur mycket poäng det skulle kosta att boka en hotellnatt t.ex. Jag ser inte heller alternativet att använda poäng vid bokning. Men är det så att jag måste föra över poäng så att jag har ett saldo innan det alternativet visar sig?