BeckyLeuf
Medlem
Meeeen...Det verkar bara fungera för Stockholm. Där får man 5000 poäng för värdering och sedan ytterligare 25000 poäng vid försäljning. Finns på länken SAS EuroBonus (Adwords) — Bjurfors
Meeeen...Det verkar bara fungera för Stockholm. Där får man 5000 poäng för värdering och sedan ytterligare 25000 poäng vid försäljning. Finns på länken SAS EuroBonus (Adwords) — Bjurfors
Jag var med på resan med 30000 p för försäljning av min bostad. Tyvärr blev det fel när Bjurfors registrerade poängen och jag fick 30k x 2.
Mäklaren sa: "Finders keepers"...
Att du ens påpekade det för dom![]()
Jag är inne på att de svamlar och inte vet vad de pratar om (om nu vinsten verkligen är 160k EB extrapoäng...).Bjurfors skrev:Vinsten kan endast utnyttjas till destinationer med SAS direktflyg från Stockholm.
Jag har tidigare fått poäng från Bjurfors när de värderade min lägenhet 2015 och 2016. Bor i Göteborg. Nu verkar det däremot bara gälla Stockholm av någon anledning.Är det bara i Stockholm man får 5000p vid en värdering?
Någon som INTE bor i Stockholm som har låtit Bjurfort värdera deras lägenhet/hus och fått 5000p för besväret (utan att sälja objektet)? (Jag bor i Göteborg om det spelar någon roll)
SAS/Bjurfors: EuroBonus partner – Bjurfors - SAS
Bjurforts hemsida: Tjäna EuroBonus-poäng med Bjurfors — Bjurfors
Vet du om det gäller hela Sverige eller bara Stockholm?Det ryktas från de som var på Gröna Lund-eventet igår att man nu kan få 10000 poäng för att värdera bostaden om man anger koden GRÖNALUND2017 (gissar att man skriver den i meddelandefältet). Gäller bara om man bokar senaste idag (29 maj 2017).
Vet du om det gäller hela Sverige eller bara Stockholm?