Senaste nytt

Få 5000 EuroBonus-poäng för att värdera bostad

Thornado

Medlem
Bjurfors har just nu en kampanj (fram till 31/12 2016) där man förutom de "vanliga" 5000 poängen man får för att värdera sin bostad så kan man även vara med och tävla om 160000 poäng när man värderar bostaden. (Tävlingsmomentet går ut på att man ska motivera vart i världen man vill åka om man vinner 160k poäng (max 100 tecken).)
(Gäller för bostäder i Stockholm.)

Tävling! — Bjurfors

En intressant detalj är att de skriver så här i villkoren:
Bjurfors skrev:
Vinsten kan endast utnyttjas till destinationer med SAS direktflyg från Stockholm.
Jag är inne på att de svamlar och inte vet vad de pratar om (om nu vinsten verkligen är 160k EB extrapoäng...).

(Edit: tyvärr så har jag värderat min lägenhet ganska nyligt, så ingen chans för mig)
 
  • Gilla
Reactions: Vic

johan_fbg

Medlem
Är det bara i Stockholm man får 5000p vid en värdering?
Någon som INTE bor i Stockholm som har låtit Bjurfort värdera deras lägenhet/hus och fått 5000p för besväret (utan att sälja objektet)? (Jag bor i Göteborg om det spelar någon roll)

SAS/Bjurfors: EuroBonus partner – Bjurfors - SAS
Bjurforts hemsida: Tjäna EuroBonus-poäng med Bjurfors — Bjurfors
Jag har tidigare fått poäng från Bjurfors när de värderade min lägenhet 2015 och 2016. Bor i Göteborg. Nu verkar det däremot bara gälla Stockholm av någon anledning.
 

Thornado

Medlem
Det ryktas från de som var på Gröna Lund-eventet igår att man nu kan få 10000 poäng för att värdera bostaden om man anger koden GRÖNALUND2017 (gissar att man skriver den i meddelandefältet). Gäller bara om man bokar senaste idag (29 maj 2017).
 

Travler

Medlem
Det ryktas från de som var på Gröna Lund-eventet igår att man nu kan få 10000 poäng för att värdera bostaden om man anger koden GRÖNALUND2017 (gissar att man skriver den i meddelandefältet). Gäller bara om man bokar senaste idag (29 maj 2017).
Vet du om det gäller hela Sverige eller bara Stockholm?
 
Toppen