adhoc76
Medlem
SAS nya livery?
Eller möjligen Finnairs gamla?
SAS nya livery?
Vet vi vilken som blir första sas flighten med A350???
Vet vi vilken som blir första sas flighten med A350???
Nej, men här är första schemalagda longhaul:
Datum fastställt för SAS A350 första ordinarie avgång, Köpenhamn-Chicago 28 januari 2020 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Sanning med viss modifikation, första SAS-flighten kommer ju att vara SK9xxx, TLS - CPH, men när exakt vet vi inte än, men jag är helt övertygad att @Brandten @KalleSus @Tobbe.O m. fl. kommer att ha full koll på detta när transpondern slås på och rapportera här. Sedan kommer den att gå en del shorthaul, gissningsvis på huvudstadstriangeln för att personalen skall bekanta sig med maskinen.
Sanning med viss modifikation, första SAS-flighten kommer ju att vara SK9xxx, TLS - CPH, men när exakt vet vi inte än, men jag är helt övertygad att @Brandten @KalleSus @Tobbe.O m. fl. kommer att ha full koll på detta när transpondern slås på och rapportera här. Sedan kommer den att gå en del shorthaul, gissningsvis på huvudstadstriangeln för att personalen skall bekanta sig med maskinen.
Svårt att köpa billjett till TLS-CPH kan jag tänka ???
Sålde inte norwegian biljetter ifrån seattle när dom fick ngn ny modell?? Var det 737 max ???Ja, men man kan misstänka att det skulle vara lätt att sälja biljetter.
Sålde inte norwegian biljetter ifrån seattle när dom fick ngn ny modell?? Var det 737 max ???